Avatar billede fckcasper Nybegynder
11. juli 2004 - 15:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges

Jeg har ikke haft meget respons på dette http://www.eksperten.dk/spm/513080 så jeg prøver igen. Denne vil jeg så tilføje at du skal være mellem 17-22 år gammel
Avatar billede mranders Nybegynder
11. juli 2004 - 15:10 #1
kan du ikke sende lidt info om projektet til mig på mr.anders@mail1.stofanet.dk, hvis projektet lyder interessant sender jeg dig lidt info om mig.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
11. juli 2004 - 15:24 #2
jeg kunne også godt være interesseret i at vide noget mere om projektet hvad det går ud på og hvor stort det skal være fra starten - blive til... mail: jeg@elskermad.dk web: www.alvision.dk (under kontruktion)
Avatar billede fckcasper Nybegynder
11. juli 2004 - 15:44 #3
mails sendt
Avatar billede fckcasper Nybegynder
15. juli 2004 - 13:41 #4
fandt så en