Avatar billede delakuer Nybegynder
11. juli 2004 - 03:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mangler online hjælp

Jeg mangler online hjælp, jeg er igang med et par tuts, men der er nogle ting engang imellem som jeg ikk helt kan finde ud af...
Nogle som vil være benyttig med noget online hjælp?

//dela
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. juli 2004 - 08:22 #1
vi er her :)
Avatar billede hcma Novice
11. juli 2004 - 10:23 #2
har du links til de tutorials ?? (så vi bedre kan følge med)
Avatar billede hcma Novice
11. juli 2004 - 10:23 #3
version af PS ??
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. juli 2004 - 11:37 #4
du er velkommen til at føje mig til msn så længe du ikke giver mig nogle point herinde.
Og ellers hjælper jeg også gerne som M6 og catbody herinde.

(msn: martin(at)pezzo.dk)
Avatar billede delakuer Nybegynder
11. juli 2004 - 15:26 #5
Ville hellere ha hjælp via msn, 1 vi spammer herinde ellers :) 2 gider ikk til herinde hver eneste gang :)
ps version 7.0

//dela
Avatar billede zhark Nybegynder
11. juli 2004 - 15:31 #6
Hvis du gav link til den tut kunne man vel beskrive den i en sætning ik'?
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. juli 2004 - 17:21 #7
her hjælper vi, så ALLE får noget ud af det.

MSN = Think NOT!
Avatar billede delakuer Nybegynder
11. juli 2004 - 17:43 #8
Jamen det er jo ikke kun en tut, det er mange tuts, det er bare så jeg ka få hjælp hvis jeg er i problemer...

//dela
Avatar billede zhark Nybegynder
11. juli 2004 - 18:02 #9
Når du har styr på een tut er der lært noget, der er kun den hårde vej frem - her gives points for hjælp, alternativt må der kr £ på bordet
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. juli 2004 - 18:25 #10
Jeg foretrækker £  :P

Hvis der er tuts du ikke fatter, så det måske fordi de ligger over nivauet som du er på. Så ville det måske være feder at lave noget du kan :)

Men det klart kender det selv. Man er aldrig tilfreds, kan man lave et halvgrimt interface, så vil man gerne lærer at lave det fede. Eller får man en ny Golf, så drømmer man om en BMW.

Men realistisk set, så hold dig til de tutorials som du kan fedte dig igennem, ellers er der kun den hårde måde og det er at prøve sig frem, det lærer man foresten også en del ;)
Avatar billede 7r00p3r Nybegynder
28. august 2004 - 10:21 #11
www.good-tutorials.com <-- gå derind og så bare lav alle dem du syntes er fede.. De er generelt ikke så svære. Men hvis de så er så gem dem og prøv igen senere! ;)
Avatar billede delakuer Nybegynder
22. november 2004 - 09:25 #12
ja