Avatar billede phliph Nybegynder
10. juli 2004 - 23:03 Der er 8 kommentarer

hvordan fjerner jeg en irriterende website

hejsa jeg har fået en irriterende webside, og nu kan jeg ikke fjerne den fra min opstart, er der nogen af jer der ved hvordan jeg kan fjerne den, siden hedder mysearch.com, jeg kan ikke fjerne den med Norton Antivirus, er der andre programmer til det.

MV. Phliph
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. juli 2004 - 23:09 #1
Følg vejledningen på denne side og læg en Hijackthis log herind, så er der en venlig sjæl der kigger på den.
http://www.arlet.dk/index.htm?/spybothjt.htm
Avatar billede kanyle Nybegynder
10. juli 2004 - 23:10 #2
Ad-Aware: http://lavasoft.element5.com/software/adaware/

SpyBot: http://www.download.com/3000-8022-10122137.html

To virkelig gode programmer som med jævnligt brug (næsten) kan holde din pc fri for spyware og ondsindede reklamer som vistnok også mysearch.com falder ind under....

/kanyle
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
15. juli 2004 - 18:08 #3
my search bar er et program med sin EGEN unsinstall,  windows  start gå ind i tilføj fjern programmer.  der finder du mysearcbar som ikon FJERN lortet

i øvrigt kan jeg anbefale den engelske udgave af GOOGLE search tool bar!!!!
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
15. juli 2004 - 18:10 #4
du kan selv bestemme hvilen hjemmeside du vil ha til at starte med  åbn internettet,  klik værktøj/tools/ internet indstilinget / internet options der kan du selv vælge hvilken side du vil ha smo start evt BLANK!!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
15. juli 2004 - 19:02 #5
Tjaa.. jeg ville ikke stole på en uninstall fra producenten af et spywareprogram, foruden at der jo sikkert er en del andet.
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
15. juli 2004 - 22:31 #6
jo jo men, ALLE skal da ALTID køre adaware OG spybor search og destroy
Avatar billede fh1dk Nybegynder
20. juli 2004 - 09:29 #7
popupkiller
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. juli 2004 - 09:50 #8
phliph >> Har du prøvet nogle af forslagene ?