Avatar billede crazynight Nybegynder
10. juli 2004 - 12:47 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

100% fjernelse af Itunes driller

Jeg benytter Apples Itunes-program, men under sidste programopdatering gik noget galt.

Nu vil jeg uninstalle og reinstalle men jeg får åbenbart ikke fjernet alt, for når jeg forsøger at geninstallere, siger den at jeg kan reparere eller fjerne den gamle - hvilken den så ikke kan alligevel, når det kommer til stykket.

Jeg forsøgte så manuelt at fjerne alt i (via regedit) i registreringsdatabasen der handler om Itunes, men resultatet er det samme.

Hvordan kan jeg komme det 100% til livs så jeg kan installere software helt "frisk" igen??
Avatar billede crazynight Nybegynder
10. juli 2004 - 12:50 #1
Skal måske lige tilføje at en uninstall via kontrolpanelet ikke fungerer.
Avatar billede joryje Nybegynder
10. juli 2004 - 12:55 #2
Følgende har jeg selv prøvet, dog med andre programmer, men med held:
Læg programmappen i papirkurven, men lad være med at slette den.
Kør instalationsprogrammer og hvis det virker, tøm papirkurven ellers gendan mappen.

PS. Jeg kan ikke garantere det virker, men pas på systemfiler. Jeg har flere gange måtte reinstallere Windows, fordi jeg fik slettet nogle systemfiler.
Avatar billede crazynight Nybegynder
10. juli 2004 - 12:59 #3
Ovenstående teknik HAR jeg også selv benyttet med held - bare ikke her :)
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 13:06 #4
Avatar billede hcma Novice
10. juli 2004 - 13:43 #5
eller prøv  http://www.lavalys.com/products.php?lang=en  (Everest)
Kan rense og fjerne løse stumper af allerede afinstallerede programmer
Avatar billede hcma Novice
10. juli 2004 - 13:44 #6
passer ikke  forkert link.  finder lige et andet - der gik helt kuk i det.
Avatar billede hcma Novice
10. juli 2004 - 13:49 #7
Avatar billede freehelp Praktikant
13. juli 2004 - 08:41 #8
Godmorgen

Har du brug for mere hjælp??

//Freehelp
Avatar billede crazynight Nybegynder
13. juli 2004 - 10:31 #9
Ja ;o)

Jeg tror det handler om at Itunes gemmer nogle ting på pc'en, som ikke findes ved at søge på "itunes".....
Avatar billede joryje Nybegynder
13. juli 2004 - 10:35 #10
Prøv at søge på "appple", "ilife" og "rendezvous" (Rendezvous er et netværks komponenet i Itunes).

/Jonas
Avatar billede joryje Nybegynder
13. juli 2004 - 10:37 #11
Hvis du søger på Apple så check lige at det ikke er noget til QuickTime den finder:-)
Avatar billede freehelp Praktikant
29. juli 2004 - 08:21 #12
Er det ikke på tide vi modtager lidt feedback omkring problemet/eller problemet som ikke er der mere?????
Avatar billede crazynight Nybegynder
29. juli 2004 - 08:24 #13
Jeg har desværre ikke fundet problemet endnu.

Softwaren kan ikke installeres forfra, men ryger hele tiden i en "repair or reinstall" mode, ved installation. Desværre kan remove ikke gennemføres uden fejl/afbrud og reinstall bliver heller ikke gennemført.
Avatar billede freehelp Praktikant
01. januar 2005 - 18:02 #14
Mon ikke du snart kunne finde udaf at få smidt feedback her, eller få spørgsmålet lukket!?
Avatar billede crazynight Nybegynder
02. januar 2005 - 09:30 #15
Sorry - fandt aldrig problemet og jeres forslag virkede ikke.
Avatar billede freehelp Praktikant
02. januar 2005 - 10:59 #16
flot
Avatar billede crazynight Nybegynder
02. januar 2005 - 11:01 #17
ja :)