Avatar billede zatter Nybegynder
10. juli 2004 - 11:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nyt Grafikkort - Større PSU?

Jeg står og skal til at købe et nyt grafikkort (HIS Exalibur Radeon 9800 Pro IceQ) - som jeg regner med skal overclockes, og nu er mit spørgsmål så, om min nuværende strømforsygning på 300 watt og 13A som max på 12v er nok. Eller om jeg skal ud og invistere i en større?

Mit system består af:
2700 mhz Xp CPU
1 GB Ram
2 hardiske
1 DVD-drev

Hvis i mener at en større strømforsygning er nødvendigt,
vil jeg også meget gerne havde et bud på en.
Budget 350 - 500 kr.

På forhånd tak.
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 11:11 #1
Den kan godt trække kortet ja - men ville tage en større hvis det var mig.

Har 2 af disse og er meget meget tilfreds http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=85236

Den er lidt overkille med watt'en :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 11:13 #2
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=51853

ellers denne. NothQ laver god kvalitet
Avatar billede zatter Nybegynder
10. juli 2004 - 11:16 #3
Okay - tak for svaret.

Har selv haft kig på lige netop den PSU der, hvor har du købt den?

Jeg venter lige og ser om flere svare for jeg tildeler points...
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 11:17 #4
Her http://www.databutikken.com/dk/default.php?artId=ASP500WPLBLU

Jeg vil ikke have point så tag dem selv - eller giv dem til en anden der evt smider svar :-)

Men ville helt sikkert købe en større PSU

Ha en super weekend

//Freehelp
Avatar billede zatter Nybegynder
10. juli 2004 - 11:19 #5
Altså den fra Aspire...?

Har også haft kig på den anden fra NorthQ, hvilken vil du anbefale?

Hvordan er støjen fra Aspires?
Avatar billede zatter Nybegynder
10. juli 2004 - 11:21 #6
Okay, så køber jeg en ny.

1000-Tak for svarene!
Avatar billede freehelp Praktikant
10. juli 2004 - 11:22 #7
Any time :-)

Lukker du nu så smid et svar selv, markere det i boksen til venstre og tryk acceptere

//Freehelp
Avatar billede zatter Nybegynder
10. juli 2004 - 11:44 #8
Svar