Avatar billede sonysoccer Nybegynder
09. juli 2004 - 23:58 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Udgive gæstebog.

Jeg er ret ny i dette program.
Jeg prøver at udgive den færdiglavet gæstebog fra Frontpage 2003, men jeg får hele tiden "siden kan ikke vises". Mit webhotel er B-one som skriver at de understøtter Frontpage.

Er der nogen der har en idé til hvad jeg gør galt?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
10. juli 2004 - 00:00 #1
Hvad kalder du filen som starter siden op?
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
10. juli 2004 - 00:16 #2
Jamen jeg linker blot fra min start side til gæstebogen www.nielsen-video.dk
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
10. juli 2004 - 00:54 #3
Prøv at omdøbe filen så der ikke optræder æ å ø i filnavnet....
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
10. juli 2004 - 09:29 #4
Det var jo "bare" det der skulle til - tak for hjælpen.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
10. juli 2004 - 09:59 #5
Smider du lige et svar?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
10. juli 2004 - 10:36 #6
Lækkert at det virkede - du må gerne beholde points :-)
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
10. juli 2004 - 10:37 #7
Så siger jeg mange tak!
Avatar billede Kengun Praktikant
10. juli 2004 - 11:51 #8
sonysoccer> kun af nysgerrighed; går oplæggingen af filerne fra Frontpage op til B-one raskt? eller måske bruger du ftp for at lægge op? jeg brugte tidligere B-one til mine 3 websider, men måtte gå bort fra B-one da det tog sindsyg lang tid at lægge op filerne til serveren ved Frontpage sin publish funktion.
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
10. juli 2004 - 14:32 #9
>kengun: til at starte med brugte jeg CuteFTP, men efter at jeg fandt ud af at det er meget lettere at gøre det direkte fra Frontpage bruger jeg det.

Jeg må sige at det går ret stærkt, for at at ligge "hele" min hjemmeside (som dog ikke er så stor endnu) tager det ca. 30 sek. Små rettelse sker med det samme ca. 5 sek.
Avatar billede rasm Nybegynder
10. juli 2004 - 19:54 #10
Bvadrrr! bruger i frontpage?

KLAMT!
Avatar billede Kengun Praktikant
10. juli 2004 - 20:10 #11
sonysoccer> Ok, da høres det ud til at B-one har blevet noget bedre end de var :)
Avatar billede webgon Nybegynder
12. juli 2004 - 18:23 #12
Jeg har B-one som min udbyder nr. 4 og det er den bedste jeg nogensinde har oplevet! Billig, effektiv og hurtig e-mail kundeservice :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
12. juli 2004 - 18:37 #13
godt nogen har mere held end mig ;-)
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
14. juli 2004 - 00:07 #14
rasm> du er da vist røget ind i den forkerte kategori, dette er Frontpage kategorien og der er der mange der bruger Frontpage ;-)
Avatar billede rasm Nybegynder
18. august 2004 - 16:54 #15
det var jo for sjov!
Avatar billede rasm Nybegynder
18. august 2004 - 16:55 #16
ingen grund til at give mig dårlig karma over en dårlig besked!
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
18. august 2004 - 19:41 #17
Ja jeg kan godt se at du får dårlig karma hele vejen igennem - jeg vil dog sige at det ikke er fra mig (selvom jeg har lidt svært ved at se det sjove i din bemærkning).
Avatar billede rasm Nybegynder
18. august 2004 - 19:57 #18
De er alle fra det her spørgsmål så vidt jeg kan se, men i må undskylde hvis ikke det var sjovt:(