Avatar billede larsrr Nybegynder
09. juli 2004 - 17:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

pocket pc 2002 til Ipaq 3660

Hej...

Jeg skal bruge hjælp til at finde Pocket Pc 2002 til min ipag 3660. Jeg har søgt rundt med intet fundet. Jeg kan se at der er en der er blevet hjulpet med det problem før, men det blev løst over mail og den mail fungere ikke mere... Jeg rejser søndag morgen til barcelona og ville meget gerne ha den virkede inden så jeg kunne ha den med!!

Håber meget noget gider at hjælpe!!

Mvh Lars
Avatar billede joryje Nybegynder
09. juli 2004 - 22:40 #1
Avatar billede larsrr Nybegynder
10. juli 2004 - 21:29 #2
joryje... Det kan jo være der er nogen der har den cd og jeg håber stadig der er nogen der læser dette indlæg inden jeg tager afsted som vil sende mig en fil med det...

En anden måde er også hvis nogen kan finde opgraderingen på nettet et sted hvor man kan hente den...

Jeg venter spændt! ;-)
Avatar billede fasfan Nybegynder
11. juli 2004 - 22:50 #3
Jamen den har jeg da liggende et eller andet sted.
Giv besked når du er tilbage fra ferie.
Avatar billede larsrr Nybegynder
26. juli 2004 - 03:01 #4
Hey Fasfan... Så er jeg hjemme. Vil du ikke sende en mail til lars@larsroland.dk

Så finder vi ud af noget.

Mvh Lars