Avatar billede megabad Nybegynder
09. juli 2004 - 12:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

er der ikke en fælleskalender i Outlook

mit spørgsmål gå ud på om der ikke er en fællekalender i Outlook?
vi skal skifte fra Lotus Notes til Outlook men jeg har hørt at der ikke skulle være en fællekalender i.
Avatar billede mile Juniormester
09. juli 2004 - 12:49 #1
Hvis I har Outlook XP og Exchange kan I bruge den indbyggede gruppekalender (tidsplaner) hedder den vist.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
09. juli 2004 - 12:50 #2
Der kan oprettes en fælles kalender i Exchange, under "Public Folders". Jeg kender ikke Notes, så om det dækker dit behov kan jeg ikke fortælle dig.
Avatar billede rolf Nybegynder
09. juli 2004 - 12:52 #3
Der er en Gruppekalender i Outlook 2003, og ellers hvis i en Exchange platform, vil jeg anbefale at kigger på et program kaldet Exchange Central, det giver langt mere funktionalitet end den i finder i Outlook.
http://www.ms-add-on.com/
Hilsen
Rolf
Avatar billede megabad Nybegynder
09. juli 2004 - 13:09 #4
Notes gøre det på denne måde, man skriver ting i sin kalender og så bliver det på auto copy til fællekalender man er med i.
Avatar billede mile Juniormester
09. juli 2004 - 13:11 #5
Sorry den findes ikke i nogen af de nyeste officepakker.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
09. juli 2004 - 13:20 #6
Exchange Central er vist ikke en fælles kalender, bare en oversigt over hvad der står i hver enkelts kalender.

Der findes et gratis produkt fra MS der kan noget af det samme, Team Calendar
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;285217
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. juli 2004 - 13:22 #7
Du skal invitere de personer, som du er interesseret i at dele kalenderoplysninger med:

Filer -> Del -> Kalender
Avatar billede steen_hansen Forsker
25. september 2004 - 00:21 #8
Lukketid?