Avatar billede 0verride Nybegynder
09. juli 2004 - 11:20 Der er 1 løsning

Ehandel Webshop på windows 2003

Jeg sidder og leger med Navision c5 version 3.0 og ehandel som jeg vil have til at køre på min windows2003 server, men kan ikke få det til at køre som det skal får en fejl på sitet som jeg har fundet ud af at det peger tilbage på disse

XALCategory.wsc
XALDatabase.wsc
XALDebtrans.wsc
XALeCommerce.wsc
XALLog.wsc
XALLogline.wsc
XALOrder.wsc
XALOrderline.wsc
XALoutput.wsc
XALStockItem.wsc
XALuser.wsc

Jeg har prøvet at regge filerne men kan se at den mangler at oprette et dir med catalog.wci samt en masse filer i dette dir.

Er der nogle af jer der har en løsning på dette ?

kan få det til at køre på XP men ikke windows 2003 server.
Avatar billede 0verride Nybegynder
17. september 2004 - 11:22 #1
lukket