Avatar billede ronnib Nybegynder
08. juli 2004 - 23:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Findes der et program der kan give space 2 andre funktioner?

Hej!

Jeg ved der findes en del macro programmer, men jeg kan ikke lige finde et hvor man kan skifte "space" knappen til 2 andre funktioner. Er der en som om kan hjælpe mig?

På forhånd tak, Ronni :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. juli 2004 - 23:29 #1
Jeg tror det ville hjælpe hvis du fortalte hvilke funktioner det er du vil have på space tasten.
Avatar billede ronnib Nybegynder
08. juli 2004 - 23:36 #2
Hmm, det ville være dejligt hvis SPACE kunne blive til P og Å - så når jeg trykker SPACE så skriver den PÅ :) Ved ikke om det kan lade sig gøre - det håber jeg det kan :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. juli 2004 - 23:40 #3
Jeg kunne se at du havde et lignende gammelt spørgsmål, hvor det drejede sig om et spil, "Assault"
Er dette også til dette spil eller er det generelt til windows.
Avatar billede ronnib Nybegynder
08. juli 2004 - 23:45 #4
Det er til det spil - man får en lille fordel hvis man kan trykke på begge knapper _samtidigt_ og den fordel vil jeg gerne have. Men jeg er sikker på at hvis det virker i window virker det også i spillet :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. juli 2004 - 23:48 #5
Ok, så ved vi lidt mere præcist hvad vi skal søge efter :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. juli 2004 - 00:02 #6
Den her kan ihvertfald gøre det. Jeg har downloadet det samt lavet en lille macro der skriver på når jeg trykker på space.
http://www.hot-keyboard.com/download/

Den lægger et lille ikon i systray så når man ikke har brug for det mere, lukker man blot programmet og space er så normal igen. Jeg håber det virker i dit spil også, men kan af gode grunde ikke teste det.
Avatar billede ronnib Nybegynder
09. juli 2004 - 09:28 #7
Hmm, jeg syntes kun at man kan lave en macro hvor man starter et program eller ligende. Husk at SPACE skal "fungere" som 2 andre knapper - helst P og Å :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. juli 2004 - 09:41 #8
Nu er jeg på arbejde, så programmet er ikke installeret her, men jeg testede ved at lave en macro og valgte space tasten som den "hotkey".
Jeg gik bagefter ind i en tekstboks og trykkede space og den skrev så

Jeg rodede noget med at få den til at gøre det, og derfor kan jeg ikke lige nu, skrive præcis hvad jeg gjorde. Prøv at rode med det, og hvis ikke det lykkes, så send en kommentar senere på dagen, så skal jeg prøve at gentage stuntet og skrive ned hvordan jeg får lavet det, når jeg er hjemme igen.
Avatar billede ronnib Nybegynder
13. juli 2004 - 17:39 #9
tak det virkede - men jeg kan ikk give dig point? da du lavede det som en kommentar!
Avatar billede ronnib Nybegynder
13. juli 2004 - 17:42 #10
Jeg har forresten fået 2 nye problemer! :)

Nu virker det med at SPACE. Men jeg kan kun få det til at virke sådan at når jeg holder SPACE nede skriver den kun P + Å en gang - det skulle jo helst virke sådan at når jeg holdt SPACE nede, tror computeren at jeg holder P + Å nede!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. juli 2004 - 17:45 #11
Du kan evt prøve at gå ind indstillinger | kontrolpanel | tastatur og sætte netetiden før gentagelse ned og se om det skulle hjælpe. Jeg ved det ærligt talt ikke :(
Avatar billede ronnib Nybegynder
13. juli 2004 - 17:49 #12
Du er godt nok aktiv :) Der var dine point.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. juli 2004 - 17:53 #13
Sorry, jeg er på vej ud af døren, og fik skrevet forkert og det hele *s*

Du kan evt prøve at gå ind indstillinger | kontrolpanel | tastatur og sætte "ventetiden før gentagelse" ned og se om det skulle hjælpe. Jeg ved det ærligt talt ikke :(

Jeg skal gerne kigge på det igen imorgen hvis det ikke hjalp, men har ikke tid nu *s*