Avatar billede gala Nybegynder
07. juli 2004 - 14:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

struktur problem

Hey!
Jeg er en rigtig noob i PHP...
Men ikke desto mindre skal jeg have åbnet en php side fra flash i et target frame i mit html frameset. Hvordan kan sådan noget laves?
Altså: 2 frames i mit frameset - en flash film i den ene, som linker til et php dokument der skal åbnet i det andet frame.

På forhånd mange tak!
Gala
Avatar billede sostack Nybegynder
07. juli 2004 - 14:44 #1
Du kalder en php-fil lige som en html-fil.
Hvordan man gør det fra flash, aner jeg ikke, det må du spørge om i flash-kategorien.
Men hvad med at bruge src=et-eller-andet.php target="den anden frame" ??

//sostack
Avatar billede gala Nybegynder
07. juli 2004 - 14:50 #2
joeh, det er ikke ngoet problem at kalde php filen - problemet er bare at framesættet jo ligger i en helt tredje html fil. Det er der problemet opstår. Jeg skal kalde php filen, men have den åbnet i en frame i en html fil...
Avatar billede jacksleo Nybegynder
12. juli 2004 - 16:40 #3
Du tilføjer NAME="window_name" til <FRAME> og istedet for at target fx _blank så laver du target på "window_name"
Avatar billede gala Nybegynder
24. september 2004 - 08:33 #4
lukker