Avatar billede casper_o Nybegynder
06. juli 2004 - 23:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Optagelse af lyd vha. Flashbaseret hjemmeside

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at optage lyd via en flash hjemmeside sådan at brugerene af siden kan indtale beskeder. disse beskeder skal ikke gemmes lokalt, det er ideen at man kan logge på hvor som helt og hører sine beskeder.

Kan dette lade sig gøre med Flash MX 2004 alene, eller skal jeg have fat i Flash Communcation server.

Kan et sådan lyspor gemmens vha. Mp3 eller komprimeres på anden måde så det ikke optager så meget båndbredde?

Mvh. Casper
Avatar billede barklund Nybegynder
06. juli 2004 - 23:28 #1
Kun med Flash Comm Server, men komprimeringen er så også MP3 så vidt jeg ved :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. juli 2004 - 00:00 #2
Komprimeringen ender i .flv via mp3 algorimter.
Avatar billede casper_o Nybegynder
08. juli 2004 - 17:28 #3
er det muligt at gemme det indtalte så længe falshfilen kører og afspille det igen?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. juli 2004 - 21:56 #4
Det er vel det vi svarer på - Ja.
Avatar billede barklund Nybegynder
09. juli 2004 - 08:50 #5
Uh tak, men der er alt for meget. Vil du ikke have en hel masse point igen?
Avatar billede casper_o Nybegynder
09. juli 2004 - 12:34 #6
det var et ganske vanskeligt spørgsmål synes jeg, så de 200 points er rimeligt.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. juli 2004 - 12:38 #7
Det er simpelthen et spørgsmå der slet ikke kan løses for point :))
Avatar billede barklund Nybegynder
09. juli 2004 - 17:13 #8
Spørgsmålet er jo bare ja/nej, så det er egentlig nemt nok - men at lave det er noget sværere :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. juli 2004 - 17:18 #9
Hvis man skulle være interesseret i en købe løsning så har jeg én på lager ;-)
Avatar billede casper_o Nybegynder
13. juli 2004 - 14:28 #10
ok det lyder godt, jeg har allerede undersøgt lidt priser, jeg har dog ikke kúnne finde ud af om der er ubegrændset antal samtidige forbindelser, eller om der udover båndbredde grændsen(1, 10 og 50 Mbit) også er restriktioner her. Så hvis du kunne illuminere dette nikolajdu, samt en pris ville det være en stor hjælp
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. juli 2004 - 14:55 #11
Casper skriv mig en mail på nikolajdu3@hotmail.com med beskrivelse af dit projekt så sender jeg dig et tilbud. :))