Avatar billede kviller Novice
05. juli 2004 - 19:28 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Kontakt linser på nettet?

Jeg har fået at vide at det er muligt at købe kontakt linser på nettet til cirka halv pris i forhold til hvad de koster i f.eks. synoptik. Er der nogen der har adressen til denne side? Jeg har ikke kunnet finde den nemlig.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. juli 2004 - 19:57 #1
hvad med den her. er ikke linse bruger, men googlede lige nogle kontaktlinser: http://www.linseshop.dk
Avatar billede kviller Novice
05. juli 2004 - 19:58 #2
Har også selv kigget på google, men kan ikke finde den side han snakkede om hvor de var til ½ pris. Det vil sige omkring 120kr pr par.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. juli 2004 - 19:58 #3
Du kan også se denne artikel: http://www.dr.dk/reneord/artikler/2002/1103kontatklinser.htm

Og Louis nielsen er i følge min kæreste den billigste butik: http://www.louisnielsen.dk/
Avatar billede vejmand Juniormester
05. juli 2004 - 19:59 #4
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. juli 2004 - 20:02 #5
Avatar billede blackie Nybegynder
05. juli 2004 - 20:32 #6
Jeg har prøvet Louis Nielsens kontakt linser og havde efter kl. ca. 13.00 "sandkorn" i øjene, om aften var mine øjne helt blodspærngte og røde. Bruger selv Synoptiks linser og det vil jeg blive ved med indtil man kan få de samme linser til halv pris. :-}
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
05. juli 2004 - 21:12 #7
jeg vil kraftigt fraråde dig at købe linser på nettet!
jeg er selv linsebruger og kender til røde øjne og irritation ved forkert brug...

du skal også være opmærksom på at for de ekstra småpenge du giver for du råd og vejledning og optikeren kontrollere at linserne passer til dine øjne!

fx fik jeg sidste gang jeg bestilte linser at vide at jeg skulle have en ny slags da mine øjne ikke passede så godt til dem jeg havde i forvejen...
Avatar billede satans-girl Nybegynder
05. juli 2004 - 23:10 #8
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juli 2004 - 08:35 #9
kviller har du set mit link til http://www.lenses4net.com/, de har Focus Dailies fra 112 kr.

Jeg syntes selv at det ser ud til at mine to foregående links der til er i udu. Men det lige her over burde virke!
Avatar billede kviller Novice
08. juli 2004 - 12:54 #10
Undskyld, jeg vidste ikke man kunne købe dem så mange forskellige steder, men den side jeg eftersøgte var denne http://www.getlenses.com hvis der er  nogen der mangler dem, så er det en side i Irland som er den billigste. Jeg deler points imellem alle dem der har svaret, tak for hjælpen.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juli 2004 - 17:07 #11
Takker for point ;-)
/vejmand
Avatar billede blackie Nybegynder
08. juli 2004 - 20:33 #12
Når jeg kigger på det link, ser jeg kun at det er dyrere end hos Synoptik, ca. 100,kr om måneden dyrere for de linser jeg bruger.
Men takker alligevel for point. :-}
Avatar billede kviller Novice
08. juli 2004 - 20:36 #13
Dem jeg bruger er day&night og de er langt under halv pris der inde :)
Avatar billede AquaLens Nybegynder
07. juni 2009 - 19:54 #14
Er der nogen som har prøvet denne butik: www.aqualens.eu ?