Avatar billede webroy Nybegynder
05. juli 2004 - 09:12 Der er 1 løsning

Side farve

Hej.
I Frontpage når jeg klikker på et billede som er oprettet med automatisk miniature åbnes det nye (store) billede i en ny side med hvid baggrund, selvom siden hvor miniature er placeret er sort. Det samme er "galt" hvis jeg tager og laver et fotoalbum i FP 2003, hvor jeg vælger "flere thumbnail" på en side, alle store prewiew åbner med hvis baggrund. Kan det ikke laves om, så jeg selv vælger baggrundsfarve på siden?

Sorry - jeg er ikke til koder :o) med mindre det er total enkel...

WebRoy dot DK
Avatar billede Kengun Praktikant
05. juli 2004 - 11:17 #1
nej det kan ik lade sig gøre at ændre farven på siden. en måde du kan gøre det på er å legge ind det store billed på en ny html side (med sort baggrund) og lave om slig at miniature bilderne linker til den side det store billed ligger på.