Avatar billede funi Nybegynder
04. juli 2004 - 16:04 Der er 2 kommentarer

Opsætning af VPN, gratis og til et par clients

Hej,

Jeg vil gerne sætte en vpn forbindelse op til en som sidder på en helt alm. tdc linje, da vi ikke ønsker den helt store løsning, så vil jeg høre om nogle kender en billig og let løsning.

Faktisk er det eneste vi skal bruge det til er filshareing på en sikker måde, men gerne så det virker lidt som stifinder med at browse rundt.

Nogle der har et godt bud? ;)
Avatar billede brascoe Nybegynder
04. juli 2004 - 19:08 #1
Ja,

Den fil-deling du søger er vel fra en server?

Hvis ja, så vil jeg anbefale en Linux Server - Download SME server fra www.contribs.org - Installer serveren, opret en bruger - tillad VPN i Remote Control og brug standard VPN klienten fra Windows 2000/XP.

Mvh

Brascoe
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. juli 2004 - 12:47 #2