Avatar billede zipalexzip Nybegynder
02. juli 2004 - 15:45 Der er 2 kommentarer

Creative-Designs.DK V.3

Hey...

Ville lige høre hvad i syntes om:

http://www.creative-designs.dk/v.3.02/

Og om der er noget der skulle ændres??
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. juli 2004 - 16:22 #1
Jeg har en pænt højopløst skærm som er indstillet til at benytte store fonte. Desværre betyder det at mange af dine tekster fylder mere end der er plads til i tabelcellerne. Jeg skal sætter browserens fontstørelse ned til ca 70% før jeg kan se hele din profil. ( Hvis altså jeg kunne læse den med så små bogstaver :-)

eksperimer selv med det i din browser via menu 'vis'(view) punkt 'skriftstørrelse'(font size).

bortset fra det ser den ganske pæn ud.

mvh JakobA
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. juli 2004 - 20:07 #2
jeg bliver irreteret over at jeg ikke kan se hva det er for et baggrundsbillede der er andet end nogle sorte streger mellem dine bokse. og så fandt jeg først ud af i andet forsøg at hjemmesider - grafik - andet var klikbare links. da du ikke benytter understregning som du gør ved de links der hedder side 1 side 2 side 3