Avatar billede lillesnif Nybegynder
01. juli 2004 - 22:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

www.lillesnif.dk

Nogen der gider kigge på min hjemmeside, og give en mening ??
Godt / Skidt, bare fyr løs !!!
Avatar billede mikze Nybegynder
01. juli 2004 - 22:27 #1
Hehe... Fin nok side.. Men jeg syntes bare den loader ENORMT langsomt!

Jeg kan faktisk godt lide rammen omkring din iframe. Men jeg bryder mig ikke om farven på siden inde i iframen og så syntes jeg du skulle have lavet noget style på din tekst :)

Ellers flot nok :D
Avatar billede lillesnif Nybegynder
01. juli 2004 - 22:32 #2
Takker mikze.
at den loader langsom, kan det være forde det kun er en 128 mbit jeg har ud ?
forde serveren burde nok kunne trække det *GG* det er den dell der er vist på hjemmesiden !
Roder lidt vidre med style af min tekst, og farven!!!!
Avatar billede delakuer Nybegynder
01. juli 2004 - 23:37 #3
Den loader enormt langsom ja.
Selve indholdet kan jeg ikke li. Det er ALT for blandet, og gir ikk rigtig nogen mening hvad i vil bruge det til.
Alt for mange bannere, Få tælleren på besøg væk. Slet lillesnif og co.(slet "& co")
Den der kugle i venstre hjørne foroven kan jeg heller ikk li, passer overhovedet ikk ind på sitet.
Dumt at ha din ftpadresse til at stå i dit url, nogle ville måske lave noget "sjovt" med det.
Gæstebogen er også rimelig nedtur :)

Ellers
Gode farver, medmindre det er et diskotek site, så ha det mørkere farver.
Ser rimelig overskueligt ud, dog mere uden bannere.
Bliv ved med arbejdet siger jeg bare! Man kan se at den ikke er færdig endnu, men du er på rette kurs!

//dela
Avatar billede lillesnif Nybegynder
01. juli 2004 - 23:51 #4
nogen ide til hvorfor den loader så langsom. jeg har en 2/128 Mbit der står en firewall imellem nettet og serveren, men der er åben for port 80 til serveren.
Nogle Ideer ???????
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2004 - 13:52 #5
Siden ser meget sjov ud, hvis du kigger i en anden browser end IE.
Et kig på www.w3.org ville klart kunne anbefales :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
02. juli 2004 - 14:11 #6
set med OPERA:

WOW, det er sgu' alternativt :-/
nej, den går ikke Jens, iframen er gået fløjten og alting sejler rundt!

....det må være en ommer.

I I.E syntes jeg det samme som delakuer gør ja så jeg gør så...ja!  så!
Avatar billede delakuer Nybegynder
02. juli 2004 - 21:53 #7
Du kan jo ikk bare sige du synes det samme som mig :) det er jo ikk et svar :)

//dela
Avatar billede mobius6 Juniormester
03. juli 2004 - 10:26 #8
hehe, nej naturligvis, det er derfor det ikke er et svar men blot en kommentar :)
Avatar billede brianha Nybegynder
04. juli 2004 - 15:10 #9
hmm frames så man ikke kan "bookmarke" undersiderne, det kan man vel leve med. Hvorfor skal jeg se min ip-adresse? ret underligt. Og alle de der bannere skal de ikke bare ligge på links-siden? Det kunne være de er med til at gøre siden langsom? Ja og den der: du er besøgende nr., er ret grim. Og som nævnt den der disko kugle. Og hvad er formålet med sitet? Hvem har diskoteket osv., meget svært at forstå. Er i en famillie?

Menuen til venstre ser nu ellers ok ud. :)
Avatar billede lillesnif Nybegynder
14. september 2004 - 15:35 #10
lukketid
Avatar billede mobius6 Juniormester
14. september 2004 - 16:04 #11
hvad skete der lige med point-uddelingen her
skulle delakuer, med mere ikke have haft points'ne her ????