Avatar billede bacardil Nybegynder
01. juli 2004 - 00:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af formular

Kan jeg få lidt hjælp med en formular fra en af jer FP brugere.

Det jeg ønsker er at i med en af FP´s skabeloner laver en formular i FP og uploader den her.

I bestemmer selv hvad og hvorfor bare der er en 2-4 felter der skal udfyldes før den sendes.

Host: www.erfaringer.dk
Brugernavn: erfaringer
Password: 123456789
Avatar billede Kengun Praktikant
01. juli 2004 - 09:32 #1
skal den sende til en fil eller til din epostadresse (hvilken postadresse så?)?
Avatar billede Kengun Praktikant
01. juli 2004 - 09:41 #2
har forsøgt at lave et formular men den giver fejl. det kan se ud til at der mangler et eller andet på serveren :-/
Avatar billede cdc Novice
01. juli 2004 - 10:08 #3
er det egen server eller webhotel, og hvis webhotel hvilket?
Hvilke komponenter har du adgang til, eller har du FP extension på den, og til sidst muligheder for at bruget hotellets eget formmail script?

/cdc
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. juli 2004 - 17:02 #4
Kengun> HTTP 405 - Resource not allowed
Internet Information Services

Hvad skyldes det i denne sammenhæng? Har du nogen ide om det? Så er jeg fri for at dykke længere ned i det.

/cdc> Der er FP ex. på serveren.
Avatar billede Kengun Praktikant
01. juli 2004 - 18:45 #5
bacardil> som du måske har sett så har jeg lavet denne formular med FP's skabelon: http://www.erfaringer.dk/formular.htm - Som du ser så giver den fejl når du forsøger å klikke "Send". Jeg ved desverre ik hva den "HTTP 405 - Resource not allowed. Internet Information Services" betyder :-/
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. juli 2004 - 02:58 #6
lukker igen