Avatar billede kurstein Nybegynder
30. juni 2004 - 22:16 Der er 5 kommentarer

varme problem i en Toshiba Satellite

jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig??
min bærbar kan ikke klare en 24 timer test uden den fryser og bliver meget varm tror det er et varme problem men ved ikke om man kan bygger mere køler/blæser i en bærbar. jeg køre xp pro dk på den og det er en celeron 700 mhz med 40g HD
Avatar billede bartfreak Nybegynder
30. juni 2004 - 22:48 #1
tweak xp .. altså fjern unødige processer, som feks messenger, taskmanger m.m..
Blot et bud..O)
Avatar billede slasko Nybegynder
01. juli 2004 - 01:18 #2
Du kan måske ændre nogle blæse indstillinger inde i bios, feks. sætte den til at blæse konstant istedet for en gang imellem hvis det er tilfældet?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juli 2004 - 01:49 #3
det skal generelt gøres via strømstryring.. altid tændt osv..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. juli 2004 - 11:56 #4
lidt feedback ville være rart..O)
Avatar billede kurstein Nybegynder
02. juli 2004 - 22:49 #5
det med strøm styring er prøvet jeg er udd. som it supporter med mit primare område på hardware men den her kan jeg bare ikke knække problemet på