Avatar billede ullum Praktikant
30. juni 2004 - 19:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ie 6,0 vil ikke vise .swf filer

og hvorfor nu det det har virket før, nu har jeg bare skiftet til en ny pc
Avatar billede n!nja Nybegynder
30. juni 2004 - 19:45 #1
Har du den nyeste version af Flash Playeren installeret på den nye pc? (http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash)

/N!NJA
Avatar billede ullum Praktikant
30. juni 2004 - 19:47 #2
nej det har jeg nok ikke, men omvendt kan jeg vel heller ikke forvente at dem der kigger på min hjemmeside skal have den???
Avatar billede n!nja Nybegynder
30. juni 2004 - 19:50 #3
Nej, det er rigtigt nok - men de skal jo under alle omstændigheder have en player installeret for at kunne se swf'er...

Så må du jo tjekke om brugeren har den installeret...
Avatar billede n!nja Nybegynder
30. juni 2004 - 19:51 #4
Har du et link - så kunne jeg evt. tjekke om jeg kan se den...
Avatar billede ullum Praktikant
30. juni 2004 - 19:53 #5
jeg genindlæste den jeg havde, og som har virket før uden resultat. ie er genindlæst med alle opdateringer så det er underligt at det gamle brædt jeg har på jobbet kan køre dem. Der er ikke en setting i ie jeg har overset???, den er nu sat til defrault, eller kan det have noget at gøre med norton anti-virus, det er nok det eneste nye på pcén???
Avatar billede ullum Praktikant
30. juni 2004 - 19:54 #6
Avatar billede n!nja Nybegynder
30. juni 2004 - 19:57 #7
Hvis det er menuen i venstre side så virker den fint hos mig... Så jeg tror det er playeren der er problemet.

Du kunne evt. skide et link direkte til download siden hos mm, så de der har lyst let kan installere den.
Avatar billede n!nja Nybegynder
30. juni 2004 - 19:59 #8
Har du prøvet at opdatere din player?
Avatar billede ullum Praktikant
30. juni 2004 - 20:05 #9
jeg måtte lige boote efter dl men det hjalp ikke, ja det er dem i v side
Avatar billede ullum Praktikant
30. juni 2004 - 20:06 #10
det må være noget i ie eller i norton,
Avatar billede n!nja Nybegynder
30. juni 2004 - 20:21 #11
Jeg tror ihvertfald ikke det er norton... og kan ikke lige se hvad det skulle være i IE...
Avatar billede ullum Praktikant
01. juli 2004 - 17:23 #12
lukker