Avatar billede maksdal Nybegynder
30. juni 2004 - 10:28 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Skal bruge et webhotel

Hej

Jeg skal bruge et billigt og godt web hotel til noget asp på min. 10 mb. Har i nogle links til nogle udbydere?
Avatar billede skau Nybegynder
30. juni 2004 - 10:30 #1
jeg bruger web10 og er godt tilfreds
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
30. juni 2004 - 10:30 #2
www.cliche.dk

Her kan du vælge at kører med ASP eller PHP.... Access eller MySQL

Det bedste der er!
Avatar billede rosenberg Nybegynder
30. juni 2004 - 10:31 #3
www.b-one.dk Plejer jeg bruge !
Avatar billede aether Nybegynder
30. juni 2004 - 11:20 #4
www.surftown.dk

Jeg arbejder i en it afedeling hvor vi tit bestiller domæner og designer hjemmesider til folk og med tiden har vi prøvet mange forskellige webhoteller, men på det sidste har vi kun bestilt ved Surftown da det er der man får mest. Har tit oplevet problemer med b-one at de ikke svarer tilbage på mails og sådan. så mit råd er vælg surftown
Avatar billede rosenberg Nybegynder
30. juni 2004 - 11:28 #5
Ej hvor sjovt...

Jeg har været freelance webdesigner i 3 år og har til alle mine jobs brugt b-one !

Aldrig probs og ISÆR syntes jeg deres support og service er helt i top!!!

hehe
Avatar billede rosenberg Nybegynder
30. juni 2004 - 11:28 #6
deres servere er ikke vildt hurtige men det er billigt.....
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
30. juni 2004 - 11:29 #7
eller www.1go.dk
Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
30. juni 2004 - 11:55 #8
www.edf.dk er gode! bruger dem ikke, men kender en som bruger det, og han er selv meget tilfreds...

/Bio
Avatar billede aether Nybegynder
30. juni 2004 - 11:58 #9
Lyder mærkeligt Rosenberg... jeg har sendte engang 2 mails til deres support, men modtog aldrig noget svar og kender fler som har sendt til deres support og først har modtaget svar efter 38 timer selvom der står på deres side at man får svar senest efter 24 timer. Og som du nævner er deres servere ikke specielt hurtige, der er surftown meget bedre
Avatar billede aether Nybegynder
30. juni 2004 - 12:02 #10
Ville lige sige at http://www.unoeuro.com/ bestemt også er godt, men intet overgår Surftown med deres kontrolpanel hvor man får rigtig meget godt med
Avatar billede maksdal Nybegynder
30. juni 2004 - 15:09 #11
hej, send lige et svar hvis ikke i allerede har gjort hvis i vil have point!
Avatar billede bandit_ Nybegynder
30. juni 2004 - 17:11 #12
www.web10.dk har kun haft positive oplevelser med dem..
Avatar billede maksdal Nybegynder
01. juli 2004 - 09:33 #13
Tak for hjælpen ;-)