Avatar billede emil-r Nybegynder
29. juni 2004 - 13:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

To telefoner virker

Ehh jeg ved ik helt hvordan jeg skal forklare dette, men det er fordi at der hvor internetstikket skal sidde er i et rum, og så kan man ikke have en telefon inde i stuen. Nogle der kan hjælpe.
Jeg har adsl.

mvh mikkel
Avatar billede zilladk Nybegynder
29. juni 2004 - 13:32 #1
Det dele filter der sættes op skal side på indgange af din telefon ledning. Det kan dog godt være et problem at finde ud af hvor denne indgang er. Mit råd vil være at tage kontakt til din Internet ydbyder (ISP).
Avatar billede wiig Nybegynder
30. juni 2004 - 14:06 #2
Enten gør som ovenstående... altså ALLE telefoner skal sidde efter dit filter.

Eller også få lavet en telefon sløjfe af din ISP (koster monetos).
Avatar billede 84eren Nybegynder
01. juli 2004 - 19:10 #3
ja som de ander siger

hvis du har dit stik som sidder i det ene rum. har du fået et et hvidt stik som fulgte med din adsl der skal du "tage din telefon ud" evt en forlænger ledning ind til stuen og din telefon og vidre derfra hvis den skal andre steder

du kan også tage en telefon ud fra dit skill filter hvis det er fra tdc. ved ikke med de andre selskaber.