Avatar billede milo Nybegynder
21. februar 2001 - 10:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Favorit kategori

Hejsa...kom til at tænke på, om det måske ikke ville være meget fedt, hvis man ku se inde i folks points statestik, hvilken kategori de har fået flest points i - og så selvfølgelig hvor mange.

Jeg er da fx lidt interesseret i hvad jeg selv har flest points i... :)
Avatar billede kasseper Nybegynder
21. februar 2001 - 10:57 #1
Hvis du laver dig et CV, så kan du få udskrevet et reference kort tror jeg nok det hedder, der er point pr. kat .....
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. februar 2001 - 14:53 #2
kasseper>> korrekt !