Avatar billede ronnil Nybegynder
29. juni 2004 - 11:34 Der er 2 kommentarer

resources i Dev-C++

Jeg sidder med Dev-C++ og prøver at add'e resources til mit projekt jeg er ny til C/C++ og er p.t. i gang med et tutorial om winAPI fra www.winprog.com
men jeg kan som sagt ikke få det med resources til at virke.
Avatar billede odni Nybegynder
29. juni 2004 - 13:11 #1
Jeg rodede også lidt med det, men fik det til at virke til sidst. Prøv at lave en ny resource fil ved at gå i filer -> ny -> resource fil, og se om det virker.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
29. juni 2004 - 19:46 #2
Jeg lavede en gang en version af tutorialen der kan kompilere med Dev-cpp/mingw, den indeholder project filer til Dev-Cpp:

http://home20.inet.tele.dk/midgaard/winprog_tutorial.zip