Avatar billede terib Nybegynder
28. juni 2004 - 15:54 Der er 2 løsninger

Portreplikator Problemer

Hej,
Vi har lige investeret i et par bærbare IBM R51, og en enkelt portreplikator til den ene.

Begge bærbare er simpelthen super, men når jeg sætter den bærbare i replikatoren så kan jeg ikke få Logitechs trådløse tastetur og mus til at virke :-(

Det virker godt nok hvis jeg sætter det direkte i en pc, så der må være et eller andet der ikke funker - eller kan komme til at virke i replikatoren.

Nogen forslag ??? Har skiftet drivere og geninstalleret og og og...
På forhånd tak.
Avatar billede kraftwerk Nybegynder
29. juni 2004 - 14:46 #1
Hvis du sætter strømkablet til replikatoren først, derefter mus og tangent. Den bærbare skal sættes på plads til sidst.
Avatar billede terib Nybegynder
02. juli 2004 - 06:16 #2
Er ikke løst - jeg tror den er defekt. Tak for hjælpen