Avatar billede kemitura Nybegynder
21. februar 2001 - 00:35 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

MessageBoard!

Jeg har simpelthen brug for et knaldgodt messageboard, der skal være mulighed for administrator funktioner, og interne beskeder!

Point gives til en der gider lave et til mig/kender et!
Avatar billede blazer Nybegynder
21. februar 2001 - 00:36 #1
kan http://www.yabb.org/

bruges?

er ikke perlhaj,men kan hjælpe dig med at tilpasse det lidt hvis det er...
Avatar billede kemitura Nybegynder
21. februar 2001 - 00:40 #2
ud fra hvad der står på hjemmesiden ser det fint ud. Men jeg vil selv afprøve det først, hvis der er andre der har bedre forslag er de velkomne.

Bare ikke wwwthread, da den har jeg dårlige erfaringer med!
Avatar billede blazer Nybegynder
21. februar 2001 - 00:41 #3
for alle de points skal jeg nok LÆRE perl 100% og hjælpe dig med at tilpasse det...heh
Avatar billede blood Nybegynder
21. februar 2001 - 00:45 #4
Hvis du kan bruge et i php skal jeg nok lave et 100% fra bunden til 100% som du vil have det
Jeg skal nok lave alle de funktioner du vil have og designe det så det passer til din side
og hvis du vil have lavet nogle ændreinger i det ud i fremtiden skal jeg nok lave det
Avatar billede kemitura Nybegynder
21. februar 2001 - 00:46 #5
yabb tingen var faktsik præcist hvad jeg havde brug for, tak for assistancen!
Avatar billede blazer Nybegynder
21. februar 2001 - 00:48 #6
wauv.....DET GAV ET POINT RYK MAND!

ligger på plads 38 nu...kæft mand.......

Avatar billede blood Nybegynder
21. februar 2001 - 00:49 #7
Hmmm er dette nu også helt lovligt?
Jeg beskylder ingen!!!!!!!
Avatar billede blood Nybegynder
21. februar 2001 - 00:49 #8
Oprettelsesdato 1998-12-09 00:00:00
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (805 dage * 5 point) 4025
Point tjent 0
Point brugt 5229
Point ude 0
Banner Point 0
I alt -904
Avatar billede blazer Nybegynder
21. februar 2001 - 00:51 #9
tjahhh...gamle domme siger at det er lovligt...

er lidt råddent..men lovligt...
Avatar billede blood Nybegynder
21. februar 2001 - 00:52 #10
blazer

Jeg syns heller ikke du liner en der snyder du er en gammel kendt bruger på eksperten
Avatar billede blazer Nybegynder
21. februar 2001 - 00:56 #11
hehe...og for øvrigt kan jeg desværre ikke rejse tilbage i tiden :)
Avatar billede cstern Nybegynder
21. februar 2001 - 01:03 #12
tja. Det er hvad vi andre bruger et halvt år på at optjene, - 12 min inkl. vurdering og afventning af alternative forslag. Flot!
Atter en gang grund til at overveje auto-tildeling af 5 p. om dagen.
PS: der er ingen skjulte anklager mod blazer i dette indlæg.
Avatar billede chimaera Nybegynder
21. februar 2001 - 22:20 #13
nej, for snyderi er jo ikke derfor vi har eksperten.
Avatar billede nomiz Nybegynder
28. juni 2001 - 12:59 #14
Så er det da derfor han ligger nr. 1 under Perl (!)
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2002 - 00:33 #15
Lmaer at svare på et spørgsmål til så mange point :(