Avatar billede bandit_ Nybegynder
27. juni 2004 - 15:28 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af denne side

hej vurder lige den her side og giv
Ros - og gerne ris :)

www.breakingahabit.com/hj/index2.htm
Avatar billede bandit_ Nybegynder
27. juni 2004 - 19:35 #1
Kom nu..
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
27. juni 2004 - 20:38 #2
Den er fin. Den scroolbar du har kørende i toppen bør du ryjje lidt 'ind' så den bliver inden for rammen.

Karakter: 9@13
Avatar billede bandit_ Nybegynder
27. juni 2004 - 21:07 #3
ok.. Det vil sige pågrund af scrollbaren skal den kune have 9?
Avatar billede sor1dk Nybegynder
27. juni 2004 - 23:46 #4
Pæn, rigtig pæn. Farvevalg kan der ikke siges noget til. De rette associationer. Højre og venstre margen er jeg ikke helt enig i. Venstre lodrette linie "buer indad" Højre linie har et hængende øremærke. Giver uro!
søren
Avatar billede korfits Nybegynder
29. juni 2004 - 16:02 #5
Utrolig pænt design, godt lavet, og det meste passer flot sammen. Det eneste jeg lige kan komme på som måske skulle laves om er det X i venstre hjørne, det burde måske være en anden farve end den der grønne som også bruges til billedet. Ellers har jeg ikke noget.
Avatar billede bandit_ Nybegynder
03. juli 2004 - 11:46 #6
Vil i gerne ligge nogle svar? Er ikke meget for at bare give en alle de point
Avatar billede darkstylerdk Nybegynder
03. juli 2004 - 14:29 #7
svar