Avatar billede sijjin Nybegynder
26. juni 2004 - 23:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

3D Uddannelse

Jeg har rodet med 3D i et stykke tid nu startede med 3DsMAX i 2002 og hoppede over til Maya i her i 2004.

Jeg har leddet efter en uddannelse inde for området men det eneste jeg har fundet var noget som hed TrueMax som ligger i København jeg bor i Esbjerg så der er lidt langt at skulle køre hver morgen jeg leder efter noget i Jylland og desto tættere det ligger på Esbjerg desto bedre.

Hvis der er nogen der kender til nogle gode Kurser vil jeg også gerne høre om det.
Avatar billede miss-g Seniormester
26. juni 2004 - 23:52 #1
Avatar billede miss-g Seniormester
26. juni 2004 - 23:54 #2
Har desværre ikke erfaring med 3D kurser - har kun lært en bid af 3D max, som jeg vist snart har glemt igen. Det var i forbindelse med et multimediekursus, men håber du kan få inspiration i ovenstående link ;-)
Avatar billede n!nja Nybegynder
27. juni 2004 - 12:35 #3
Jeg ved at de inde på EDB skolen/IT akademiet i Esbjerg har kørt kurser i Max på aftenhold, med afsluttende eksamen, bevis og det hele.

/N!NJA
Avatar billede sijjin Nybegynder
27. juni 2004 - 13:30 #4
Grunden til jeg hoppede over til Maya var at det er det fortrykkende program i film og reklame branchen og det er der min interesse ligger 3DsMAX bliver mest brugt i spil branchen.
Avatar billede geek Nybegynder
01. juli 2004 - 17:22 #5
Den slags uddandelser findes der vist ikke mange af i DK.
Kanske det måske ville være en god idé at flytte for det, hvis det er det du brænder for!

Ge3k
Avatar billede sijjin Nybegynder
09. juli 2004 - 00:34 #6
Det ville være en for stor omkostning for mig, er der en eventuel fjernundervisning som man kunne deltage i?

Jeg overvejer at tage til USA her til vinter for at tage et 4ugers kursus i Maya det er noget jeg vil både for oplevelsens skyld men også rent økonomis det koster 2500$ at deltage inklusiv ophold på skolen hvilket er en hel del billiger end hvad det vil koste for 4 7dags uger i Danmark selv når man tager rejsen i betragtning.
Hvorfor er det så dyrt at tage disse kurser i Danmark?

Du over det hvile jobmuligheder er der inden for faget og er det til at få arbejde?
Og er det mulighed for at få støtte til en sådan en uddannelse? man komme jo ikke langt på bare SU specielt ikke når man skal modregne omkostningerne for uddannelsen.
Avatar billede adema Nybegynder
31. juli 2004 - 16:16 #7
viborg animationsskole mener jeg har noget. men du må ikke hænge mig op på det.
Avatar billede sijjin Nybegynder
07. maj 2005 - 03:27 #8
Har fundet noget online jeg vil prøve..