Avatar billede thomsen3000 Nybegynder
26. juni 2004 - 14:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Blitz virker ikke på DigitalKamera

Hey!!! Sidder lige med et Digitalkamera, helt præcist et PENTAX OPTIO S4 !

Blitz´en virker ikke, hvilket jeg íkke helt kan forstå. Har læst manualen, men fik ingen hjælp der!!

Mvh Thomsen
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 14:39 #1
er det et splinter nyt kamera? hvis det er så ville jeg løbe ned til forhandleren med det og få ham enten til at vise dig det eller sende det til reperation.

hvis du spørger på www.dpreview.com er du sikker på at få fat i en nørd der ved en del om det samt der står en masse info om forskellige digi cams
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 14:40 #2
Avatar billede thomsen3000 Nybegynder
26. juni 2004 - 14:43 #3
tak for det.. ja det er splinternyt.. skal på ferie mandag, så jeg kan ikk rigtigt nå at komme derned.. derfor ville jeg lige høre om der var nogen som vidste noget... :D
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 14:50 #4
nu kender jeg ikke kameraet, men har du manuel indstilling. for ellers smid den over på auto gå ind i et forholdsvis mørkt lokale og tryk så knappen (halvt) ned.. hvis blitzen ikke popper op eller går af er det 90% sikkert at kameraet er defekt... en anden ting er at indbygget blitz burde pilles ud og trampes på de ødelægger billedet, så prøv så vidt muligt at undgå blitz når du tager på ferie
Avatar billede thomsen3000 Nybegynder
26. juni 2004 - 14:53 #5
okay... ja det er rigtigt......!!! sys bar jeg har prøvet det med auto-blitz i mørke rum, men der sker ikk det store der...
Avatar billede thomsen3000 Nybegynder
26. juni 2004 - 14:58 #6
tak for hjælpen...
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 15:01 #7
det var så lidt :) læg du bare et svar selv og accepter :)
Avatar billede thomsen3000 Nybegynder
26. juni 2004 - 15:01 #8
:D
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 15:02 #9
bare husk også at acceptere det ;)