Avatar billede ymmot Nybegynder
25. juni 2004 - 17:44 Der er 9 kommentarer

Mp 3 Musik

Hej alle - Man kan downloade musik fra TDC og nu også Bilka - de filer er WMA filer OK med dette man kan afspille dem på sin Computer og man kan lave en CD som kan afspilles på en CD afspiller- så langt så godt - men har man en MP3 afspiller ja så kan man ikke afspille dem der - selv om MP3 afspilleren kan afspille WMA filer - det har noget at gøre med licens - Dette syntes jeg er ret træls - især da jeg lytter mest til min Jukebox - og har fået lavet stik i bilen til jukebox'en SÅ er der nogen der kan give mig et svar på om man kan på en eller anden måde omgåes disse sære og helt urealistiske blokeringer - altså så man kan høre den musik man henter på sin MP3 afspiller - der er nok mange der bruger sådan en i dag, så til dem - hent ikke disse filer ned.
Hej til alle -
Avatar billede mobius6 Juniormester
25. juni 2004 - 17:48 #1
Avatar billede varmeskud Praktikant
25. juni 2004 - 18:50 #2
kan du ikke bare converter dem om til .mp3 filer?
Avatar billede ymmot Nybegynder
25. juni 2004 - 18:56 #3
Hmm Hvordan - og hvad med licensen
Avatar billede ymmot Nybegynder
25. juni 2004 - 18:59 #4
Mobius6 - vender tilbage - Ikke så god til engelsk - men det ser spændende ud
Avatar billede ymmot Nybegynder
25. juni 2004 - 19:21 #5
Ikke så god til Computer . især hvis det er lidt specielt - så en god dansk vejledning vil være et stort plus. på forhånd tak og god sommer
Avatar billede zmed Nybegynder
25. juni 2004 - 19:48 #6
hvis du har købt it musik, har du licens til at gøre hvad du vil med det.. Så du kan sagtens convertere dem til mp3.. jeg kan anbefale programmet: dbpowerAMP som også er gratis :)..kan convertere alt.. ogg, wma, mp3,it, alt simpelthen.. hygge..
Avatar billede ymmot Nybegynder
26. juni 2004 - 00:56 #7
Tak og god sommer til alle
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. januar 2005 - 12:59 #9
er det lukketid ?

;)