Avatar billede enzilla Nybegynder
24. juni 2004 - 23:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

computer slukker

jeg har det problem at min ene computer slukker sig, jeg har flashed bios´n og formateret c drevet men den gør det stadig....hver gang jeg skal starte pc´n op igen bliver jeg nødt til at trække strømkablet ud før det kan lade sig gøre...kan det være virus. Har prøvet at køre virus scan på den men når ikke igennem før den slår af, der er ingen nedtælling eller lign.

på forhånd tak,
enzilla
Avatar billede ebe Praktikant
24. juni 2004 - 23:12 #1
kommer der en popup som fortæller at compen slukker om x-antal sekunder?
Avatar billede ebe Praktikant
24. juni 2004 - 23:12 #2
jeg skal vist lære at læse!! *lol*
Avatar billede enzilla Nybegynder
24. juni 2004 - 23:18 #3
he he, som sagt nej, men havde msblast på den på et tidspunkt og dengang gjorde der.
Avatar billede Slawomir Seniormester
24. juni 2004 - 23:21 #4
det ser vist ud til at du har fået den igen
Avatar billede enzilla Nybegynder
24. juni 2004 - 23:37 #5
men hvor lægger den sig og hvorfor skal man trække stikket ud for at kunne starte den op igen?
Avatar billede enzilla Nybegynder
05. oktober 2004 - 22:13 #6
!