Avatar billede skovbamsen Nybegynder
24. juni 2004 - 21:17 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hijack tis log denne er svært med taget

Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows 98 Gold (Win9x 4.10.1998)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RNAAPP.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TAPISRV.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\KHOOKER.EXE
C:\WINDOWS\REG33.EXE
C:\WINDOWS\WINUPD.EXE
C:\WINDOWS\APPLICATION DATA\PAWU.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WNSINTSU.EXE
C:\WINDOWS\SVCHOST.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\VIRUSSCAN WIRELESS\MCEPOC.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE SHARED COMPONENTS\GUARDIAN\CMGRDIAN.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE INTERNET SECURITY\GUARDDOG.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\SKRIVEBORD\HJT.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://greatsearch.biz/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://greatsearch.biz/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://greatsearch.biz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://greatsearch.biz/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = http://greatsearch.biz/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = http://greatsearch.biz/
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {ACB1E670-3217-45C4-A021-6B829A8A27CB} - C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE VIRUSSCAN\VSCSHELLEXTENSION.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [Job-oversigt] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\SYSTEM\khooker.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSoundMan] C:\WINDOWS\SYSTEM\SoundMan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSetCDfmt] C:\WINDOWS\SYSTEM\SetCDfmt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Reg32] C:\WINDOWS\reg33.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Upgrade Service] C:\WINDOWS\winupd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Guardian] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Guardian\CMGrdian.exe" /SU
O4 - HKLM\..\RunServices: [Planlægningsagent] C:\WINDOWS\SYSTEM\mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [McAfeeVirusScanService] C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\AVSYNMGR.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [GuardDogEXE] "C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE INTERNET SECURITY\GUARDDOG.EXE" /SERVICE
O4 - HKCU\..\Run: [Bacs] C:\WINDOWS\Application Data\pawu.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WNSC] C:\WINDOWS\SYSTEM\wnsintsu.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Windows Deafult Configuration] C:\WINDOWS\svchost.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Wandows Deafult Configuration] C:\WINDOWS\svchost.exe
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee.InstantUpdate.Monitor] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe" /STARTMONITOR
O4 - HKLM\..\RunOnce: [GrpConv] grpconv.exe -o
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey®) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {9EB320CE-BE1D-4304-A081-4B4665414BEF} (MediaTicketsInstaller Control) - http://www.mt-download.com/MediaTicketsInstaller.cab
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. juni 2004 - 21:27 #1
Hent CWSschredder her:

http://www.spywareinfo.com/downloads/tools/CWShredder.exe

Kør programmet, luk alle vinduer, undtaget CWSschredder, klik på "Fix", den scanner nu, når den er færdig klik på "Next", klik på "Finish".

Derefter en ny log *S*
Avatar billede skovbamsen Nybegynder
24. juni 2004 - 21:38 #2
Platform: Windows 98 Gold (Win9x 4.10.1998)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE INTERNET SECURITY\GUARDDOG.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE FIREWALL\CPD.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TAPISRV.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE INTERNET SECURITY\GUARDDOG.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RNAAPP.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\KHOOKER.EXE
C:\WINDOWS\WINUPD.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE SHARED COMPONENTS\GUARDIAN\CMGRDIAN.EXE
C:\WINDOWS\APPLICATION DATA\PAWU.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WNSINTSU.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PSTORES.EXE
C:\WINDOWS\SKRIVEBORD\HIJACK\HJT.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://greatsearch.biz/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://greatsearch.biz/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://greatsearch.biz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://greatsearch.biz/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = http://greatsearch.biz/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = http://greatsearch.biz/
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {ACB1E670-3217-45C4-A021-6B829A8A27CB} - C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE VIRUSSCAN\VSCSHELLEXTENSION.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [Job-oversigt] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\SYSTEM\khooker.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSoundMan] C:\WINDOWS\SYSTEM\SoundMan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSetCDfmt] C:\WINDOWS\SYSTEM\SetCDfmt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Upgrade Service] C:\WINDOWS\winupd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Guardian] "C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE SHARED COMPONENTS\GUARDIAN\CMGRDIAN.EXE" /SU
O4 - HKLM\..\RunServices: [Planlægningsagent] C:\WINDOWS\SYSTEM\mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [McAfeeVirusScanService] C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\AVSYNMGR.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [GuardDogEXE] "C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE INTERNET SECURITY\GUARDDOG.EXE" /SERVICE
O4 - HKLM\..\RunServices: [McAfee Firewall] "C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE FIREWALL\CPD.EXE" /SERVICE
O4 - HKCU\..\Run: [Bacs] C:\WINDOWS\Application Data\pawu.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WNSC] C:\WINDOWS\SYSTEM\wnsintsu.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Windows Deafult Configuration] C:\WINDOWS\svchost.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Wandows Deafult Configuration] C:\WINDOWS\svchost.exe
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee.InstantUpdate.Monitor] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe" /STARTMONITOR
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey®) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {9EB320CE-BE1D-4304-A081-4B4665414BEF} (MediaTicketsInstaller Control) - http://www.mt-download.com/MediaTicketsInstaller.cab
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. juni 2004 - 21:58 #3
Du skal nu i gang med at fixe, men først skal du lige have lidt instruktion - gør følgende:

Åbn en mappe, klik i menuen på Funktioner => Mappeindstillinger => Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

Åbn hijackthis.
Du får herunder nogle filer som du skal fixe og det du skal gøre er, at sætte vinge ud for alle disse filer. IKKE FIXE ENDNU. Når du har gjort det så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt, at det eneste vindue som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue (din Internet browser) når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på <Fix cheked>.

Her er de filer, du skal fixe :
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://greatsearch.biz/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://greatsearch.biz/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://greatsearch.biz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://greatsearch.biz/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = http://greatsearch.biz/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = http://greatsearch.biz/
O4 - HKLM\..\Run: [Upgrade Service] C:\WINDOWS\winupd.exe
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE

Derefter Genstarter du i fejlsikret tilstand (fejlsikret tilstand kommer du i, ved at trykke på <F8> når maskinen starter op, lige inden den begynder at indlæse Windows) Find følgende fil/filer i Stifinder og slet den/dem. (ikke mappen den ligge i - KUN filen):

C:\WINDOWS\WINUPD.EXE

Derefter genstarter du og sender en ny log herind så vi kan konstatere, om vi har fået den helt ren.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. juni 2004 - 22:07 #4
Overså disse to som også skal fixes inden den nye log - sorry :(
O4 - HKCU\..\Run: [Windows Deafult Configuration] C:\WINDOWS\svchost.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Wandows Deafult Configuration] C:\WINDOWS\svchost.exe
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. juni 2004 - 22:10 #5
Derudover bør du snarrest se at få hentet alle sikkerhedsopdateringer fra Windowsupdate.
http://windowsupdate.microsoft.com/
Din konfiguration er en oldsag *S*
Avatar billede skovbamsen Nybegynder
24. juni 2004 - 22:27 #6
Platform: Windows 98 Gold (Win9x 4.10.1998)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE INTERNET SECURITY\GUARDDOG.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE FIREWALL\CPD.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TAPISRV.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE INTERNET SECURITY\GUARDDOG.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RNAAPP.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\KHOOKER.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE SHARED COMPONENTS\GUARDIAN\CMGRDIAN.EXE
C:\WINDOWS\APPLICATION DATA\PAWU.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WNSINTSU.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE INTERNET SECURITY\GD32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PSTORES.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\SKRIVEBORD\HIJACK\HJT.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jubii.dk/
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {ACB1E670-3217-45C4-A021-6B829A8A27CB} - C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE VIRUSSCAN\VSCSHELLEXTENSION.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [Job-oversigt] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\SYSTEM\khooker.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSoundMan] C:\WINDOWS\SYSTEM\SoundMan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSetCDfmt] C:\WINDOWS\SYSTEM\SetCDfmt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Guardian] "C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE SHARED COMPONENTS\GUARDIAN\CMGRDIAN.EXE" /SU
O4 - HKLM\..\RunServices: [Planlægningsagent] C:\WINDOWS\SYSTEM\mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [McAfeeVirusScanService] C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\AVSYNMGR.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [GuardDogEXE] "C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE INTERNET SECURITY\GUARDDOG.EXE" /SERVICE
O4 - HKLM\..\RunServices: [McAfee Firewall] "C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE FIREWALL\CPD.EXE" /SERVICE
O4 - HKCU\..\Run: [Bacs] C:\WINDOWS\Application Data\pawu.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WNSC] C:\WINDOWS\SYSTEM\wnsintsu.exe
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee.InstantUpdate.Monitor] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe" /STARTMONITOR
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey®) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O16 - DPF: {9EB320CE-BE1D-4304-A081-4B4665414BEF} (MediaTicketsInstaller Control) - http://www.mt-download.com/MediaTicketsInstaller.cab
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. juni 2004 - 22:41 #7
Med mindre du kender disse, skal de fixes.
(bruges i forbindelse med web-server)
O4 - HKCU\..\Run: [WNSC] C:\WINDOWS\SYSTEM\wnsintsu.exe

Slettes i fejlsikker:
C:\WINDOWS\SYSTEM\WNSINTSU.EXE

Derefter er din pc ren, så vidt jeg kan bedømme *S*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. juni 2004 - 22:44 #8
Jeg håber du vil gøre brug af min anbefaling om, at få opdateret snarrest.
Det er jo for din skyld jeg siger det *S*
Her kan du læse en masse godt om Internetsikkerhed - http://www.eksperten.dk/artikler/144
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. juni 2004 - 23:12 #9
Har lige fået lidt hjælp af en VIRKELIG ekspert som siger, at disse også skal fixes.

O4 - HKCU\..\Run: [Bacs] C:\WINDOWS\Application Data\pawu.exe
O16 - DPF: {9EB320CE-BE1D-4304-A081-4B4665414BEF} (MediaTicketsInstaller Control) - http://www.mt-download.com/MediaTicketsInstaller.cab

Find og slet i fejlsikker:
C:\WINDOWS\APPLICATION DATA\PAWU.EXE -> kun filen

Og derefter må vi nok hellere se en ny log *S*

Hvis du er med her "resist" skal du endelig bryde ind, hvis jeg gør noget galt *S*
Avatar billede skovbamsen Nybegynder
24. juni 2004 - 23:14 #10
hvad er dette  ??
O4 - HKCU\..\Run: [Bacs] C:\WINDOWS\Application Data\pawu.exe
og disse
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\SYSTEM\khooker.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSoundMan] C:\WINDOWS\SYSTEM\SoundMan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSetCDfmt] C:\WINDOWS\SYSTEM\SetCDfmt.exe
Avatar billede victor-1 Nybegynder
24. juni 2004 - 23:25 #11
O4 - HKCU\..\Run: [Bacs] C:\WINDOWS\Application Data\pawu.exe = snavs
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\SYSTEM\khooker.exe = keyboard
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSoundMan] C:\WINDOWS\SYSTEM\SoundMan.exe = lydkort
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSetCDfmt] C:\WINDOWS\SYSTEM\SetCDfmt.exe = noget driver halløj til audio.

Ny log efter sidste fix tak *S*
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2004 - 01:45 #12
Skal vi ikke se den log ?
*S*
Avatar billede skovbamsen Nybegynder
03. juli 2004 - 13:43 #13
Logfile of HijackThis v1.97.7
Platform: Windows 98 Gold (Win9x 4.10.1998)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE INTERNET SECURITY\GUARDDOG.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE FIREWALL\CPD.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\TAPISRV.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE INTERNET SECURITY\GUARDDOG.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\RNAAPP.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\KHOOKER.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE SHARED COMPONENTS\GUARDIAN\CMGRDIAN.EXE
C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE SHARED COMPONENTS\INSTANT UPDATER\RULAUNCH.EXE
C:\WINDOWS\SKRIVEBORD\HIJACK\HJT.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jubii.dk/
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {ACB1E670-3217-45C4-A021-6B829A8A27CB} - C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE VIRUSSCAN\VSCSHELLEXTENSION.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Skan registreringsdatabase] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [Job-oversigt] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\SYSTEM\khooker.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSoundMan] C:\WINDOWS\SYSTEM\SoundMan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSetCDfmt] C:\WINDOWS\SYSTEM\SetCDfmt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [McAfee Guardian] "C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE SHARED COMPONENTS\GUARDIAN\CMGRDIAN.EXE" /SU
O4 - HKLM\..\RunServices: [Planlægningsagent] C:\WINDOWS\SYSTEM\mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [McAfeeVirusScanService] C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\AVSYNMGR.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [GuardDogEXE] "C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE INTERNET SECURITY\GUARDDOG.EXE" /SERVICE
O4 - HKLM\..\RunServices: [McAfee Firewall] "C:\PROGRAMMER\MCAFEE\MCAFEE FIREWALL\CPD.EXE" /SERVICE
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee.InstantUpdate.Monitor] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe" /STARTMONITOR
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey®) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
Avatar billede victor-1 Nybegynder
03. juli 2004 - 14:05 #14
Start op i fejlsikker tilstand:

Fix disse med HijackThis:
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\SYSTEM\khooker.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSoundMan] C:\WINDOWS\SYSTEM\SoundMan.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiSSetCDfmt] C:\WINDOWS\SYSTEM\SetCDfmt.exe

Derefter - find og slet:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KHOOKER.EXE -> filen.

Genstart normalt og en ny (og forhåbentlig sidste) log herind tak :o)
Avatar billede skovbamsen Nybegynder
16. juli 2004 - 13:47 #15
det er min kamis comp så det er kun når jeg er der ude vi roder med den.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. juli 2004 - 16:25 #16
Vi bliver jo aldrig færdig på denne måde *S*
I særdeleshed ikke, hvis computeren bruges mellem hver gang der sker nyt her.

Har i øvrigt lavet en fejl, < Kommentar: victor-1 03/07-2004 14:05:23 > hvilket jeg natuligvis beklager. Det skulle ha' set således ud:

Start op i fejlsikker tilstand:

Fix denne med HijackThis:
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\SYSTEM\khooker.exe

Derefter - find og slet:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KHOOKER.EXE -> filen.

Genstart normalt og en ny (og forhåbentlig sidste) log herind tak :o)