Avatar billede mikkermik Nybegynder
24. juni 2004 - 02:44 Der er 5 kommentarer

Sending af billeder til mobil

Heey fokS...

jeg vil bare lige hører, om der var nogen som vidste om der fandtes et program til at sende billeder til mobilen.. altså istedet for at gå på GPRS og så ind på nettet og betale 20,- eller hva det nu koster for at sende et af de billeder de nu har på de visse sider.. så der ville jeg hører om man ik ku gemme et af dem på ens puter, og så sende den til sin egen telefon.. Uden det koster en rød øre...

Mvh Mikhael
Avatar billede vallemanden Nybegynder
24. juni 2004 - 04:29 #1
jo det kan det hvis du har et datakabel, eller IRoverførelse
Avatar billede Spotgun Seniormester
24. juni 2004 - 09:07 #2
...eller bluetooth hvis din computer og mobil understøtter det.
Avatar billede mikkermik Nybegynder
24. juni 2004 - 14:27 #3
hmm... vallemanden.. hvad er så et IRoverførelse??
Avatar billede vallemanden Nybegynder
24. juni 2004 - 15:43 #4
det er infrarød overførlse

men hvad er det for en telefon du har?
Avatar billede vallemanden Nybegynder
04. november 2004 - 15:52 #5
HMMMM måske er det på tide at lukke dette spg