Avatar billede bentel Nybegynder
23. juni 2004 - 21:58 Der er 8 kommentarer

Studiejob/deltidsjob som webprogrammør

10-20 timer om ugen.

Vi søger en dygtig programmør til web- og applikations opgaver hos Komputer.nu ApS

Dine kvalifikationer:
-    Du skal være meget dygtig til PHP og Sql.
-    Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne lide at udforske nye ting.
-    Du skal have teknisk flair og god viden om IT - især webløsninger.
-    Hvis du har kendskab til flash/actionscript eller Microsoft .net (C#) er dette et plus.

Vi kan tilbyde:
-    Fleksible arbejdstider.
-    Et uhøjtideligt arbejdsmiljø og sjove opgaver.
-    Et job hvor du kan prøve mange forskellige ting.

Komputer.nu udvikler webløsninger, applikationer og grafisk design. Vi har i de seneste år specialiseret os i udvikling af webservices af forskellig art til den kreative branche.

Læs mere på www.komputer.nu

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Ansøgninger sendes på mail til jss@komputer.nu
Send også gerne links til eventuelle referencer (også ikke-kommercielle ting).

Med venlig hilsen

Jesper Sandberg Sørensen
Komputer.nu ApS
Vestergade 10 D, 2 sal
1456 København K.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
24. juni 2004 - 11:37 #1
lyder interessant. Hvordan ligger løn-niveauet? (Mangler lidt info om hvorvidt det blot skal være en fritidsaktivitet, hvor man udvikler for at i kan tjene penge på det, eller om man også selv får en bid af kagen)
Arbejdes der hjemmefra eller ?
Og hvor meget tid regner i med at der bliver arbejdet pr. uge?
Avatar billede bentel Nybegynder
24. juni 2004 - 11:45 #2
Jobbet er et studiejob/deltidsjob hvilket betyder at det bliver en timebaseret ansættelse og arbejdspladsen vil være på vores kontor. Deri ligger også at aflønningen vil ske pr. time.
Timerne kan du se i opslaget.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
24. juni 2004 - 12:02 #3
sorry, havde overset timeantallet i farten, men lyder spændende. Hvilke opgaver er det der skal laves? tænker på om det blot er optimering eller om det også er udvikling af nye sites der skal laves?
Avatar billede bentel Nybegynder
24. juni 2004 - 12:13 #4
Det er primært udvikling af nye sites, men optimering er selvfølgelig altid velkommen.
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. juni 2004 - 15:04 #5
Hej Bentel.

Her kommer lige et af de klassiske spørgsmål : Er du helt sikker på, at I ikke kunne være tilfreds med en person der arbejdede hjemmefra? Jeg mener selv at jeg har de kompetencer du søger, men det hjælper ikke nogen af os, da jeg bor på Fyn :)
Avatar billede bentel Nybegynder
24. juni 2004 - 16:33 #6
Ja vi er helt sikker. Arbejdet skal ske på vores kontor.
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. juni 2004 - 18:19 #7
Ok, det er helt i orden. Jeg er i forvejen fastansat hos et andet firma som programmør - men kan godt overkomme lidt ekstra arbejde - men pyt. Held og lykke i jagten på en programmør :)
Avatar billede bentel Nybegynder
27. juli 2004 - 14:43 #8
Jobbet er blevet besat