Avatar billede zhatten Nybegynder
20. februar 2001 - 15:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ny Statistik ?

Hej Alle Eksperter og Ekspertinder.

Hmmmm.... Sad lige og tænkte på at nye bruger måtte have utrolig svært ved at slå ErikJacobsen :o) Så var det jeg tænkte på at der kunne laves en anden statistik.

De dage man har været oprette divideres med de points man har, så kan man se hvem der har tjent fleste points om dagen, og de burde jo også have en top 10, da der kan være mange nye bruger som tjener mange points, men op til de 50000 er der nu langt. Jeg synes det kunne være en fed ide at lave en top 20 efter hvor meget man har tjent om dagen, hvad synes i andre ?

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. februar 2001 - 15:11 #1
top 20 = top 10.

eller for den sags skyld top 100.

- Zhatten
Avatar billede zlok Nybegynder
20. februar 2001 - 15:14 #2
jeg syn\'s det er en tem\'lig fed ide !
for jeg er helt ny inde på Eksperten og jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange point jeg er gået glip af !

-< ZLOK over and out
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
20. februar 2001 - 15:14 #3
Ja, admin kunne da godt lave f. eks noget ala http://www.eksperten.dk/statistik.pthml?antal=??? det er jo ikke særlig svært......
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. februar 2001 - 15:14 #4
Hvor meget du er gået glip af ?

- Zhatten
Avatar billede cc2000 Nybegynder
20. februar 2001 - 15:15 #5
Jo det ville det faktisk være...
Ellers skulle man lave den på ugebasis det ville måske være bedre... :)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
20. februar 2001 - 15:18 #6
Det med ugens top10 / månedens top10 o.s.v har været taget op før...
Avatar billede zhatten Nybegynder
20. februar 2001 - 15:20 #7
Forresten Admin : Den her ide kunne bruges af snyder, men jeg synes måske den kunne være god for at skaffe eksperten flere brugere ?

Hvis dem som opretter sig skrev et navn på, den de fik siden at vide af også ham som sagde det til ham/hende modtager fx. 5 points :o) Så ville folk måske være mere villige til at fortælle folk om eksperten, jeg har allerede idag fået 2 nye her ind :

ZLOK og ICO :o)

- Zhatten
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. februar 2001 - 14:56 #8
god idé, den forsøger vi at gå videre med !
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
25. februar 2001 - 18:45 #9
andreas -> Well, \"gå videre med\" det kræver jo ikke særlig meget lige og lave sådan en liste.......
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
02. marts 2001 - 13:05 #10
nej, men 100 ting som hver især ikke kræver \"så meget\" bliver til sammen en hel del, derfor mit svar.