Avatar billede jchillerup Nybegynder
23. juni 2004 - 17:12 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

God begynder tutorial

Hej Eksperter,
Jeg er ny i 3dsmax, og jeg leder efter en komplet, gratis begyndervejledning. Hvordan startede I?
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 17:14 #1
www.3dmaxer.dk (har flere tutorials, ved dog ikke om begyndervejledninger), ellers har 3dbuzz.com flere gratis video-tutorials som kan downloades (vist nok mere en 20 timers gratis undervisning, og de starter HELT fra bunden af).
Avatar billede viciodk Praktikant
23. juni 2004 - 17:15 #2
Prøv f.eks. at lave følge diverse tutorials på:

http://www.3dmaxer.dk/
http://www.3dcafe.com/asp/tut3ds.asp

Ellers gå ind på bibliotek.dk og bestil diverse 3dsmax bøger hjem. De giver en naturligvis en dybere forståelse for hvad der rent faktisk sker i de forskellige tutorials.
Avatar billede jchillerup Nybegynder
23. juni 2004 - 17:16 #3
Hov, jeg kom vist til at kalde det en tutorial. Jeg mener en rigtig guide.
Avatar billede jchillerup Nybegynder
23. juni 2004 - 17:17 #4
Tusind tak, begge to. Især 3dbuzz lyder godt (har ikke haft tid til at kigge).. I skulle gerne have modtaget 5pt hver.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2004 - 17:49 #5
takker for point :-)