Avatar billede t_bjor Nybegynder
20. februar 2001 - 14:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Winzip?

Når man nu har ca. 100 forskellige winzip filer, er der så ikke en måde man kan pakke allesammen ud på, i stedet for at side og skulle trykke extract på hver en!?
Avatar billede wismann Nybegynder
20. februar 2001 - 14:19 #1
Det tror jeg ikke, men hvis der er, så er du ikke den eneste der bliver glad

*Wismann*
Avatar billede makse Nybegynder
20. februar 2001 - 14:20 #2
Med Zipmagic markerer man bare de ZIP filer man vil havde pakket ud. Og trykker extract.

Jeg ved ikke om man kan det med Winzip
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
20. februar 2001 - 14:22 #3
Der findes et program der hedder Norton Multiunzip.

/Dr_Scoop
Avatar billede makse Nybegynder
20. februar 2001 - 14:23 #4
Du kan hente ZipMagic her: http://www.ontrack.com/freesoftware/
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
20. februar 2001 - 14:23 #5
Avatar billede lew Nybegynder
20. februar 2001 - 23:09 #6
JA - Du kan med winzip markere alle dine .zip filer, og derefter med højre museknap trykket ned trække alle filerne til en mappe. Når du slipper højre museknap vælger du extract to folder x:\\xxx hvorefter winzip går in gang med at pakke alle dine filer ud til den valgte folder.