Avatar billede webbygger Nybegynder
22. juni 2004 - 21:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

index eller default

Jeg har lavet en hjemmeside hvor startside www.stege-brand.dk er = index.asp - nu har jeg fundet en gæstebog jeg skal bruge på siden og den bliver nød til at ligge i rodbibliotek fordi jeg bruger inkludere filer! Nu er det bare sådan, at gæstebogen indholder en fil  default.asp og den kan jeg ikke får til at fungere hvis jeg ændre fil navnet. KAN man gøre så den starter med index.asp når man går ind på www.stege-brand.dk selvom jeg har en fil default.asp i rodbibliotek
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juni 2004 - 21:32 #1
Det skal indstilles på webserveren (altså hos dit webhotel) du kunne jo også redigere i din gæstebogs koder så den ikke behøver at hedde default.asp
Avatar billede webbygger Nybegynder
22. juni 2004 - 21:47 #2
bufferzone> Jeg ikke kan få gæstebogen til at virke når den opdater gæstebogen, når jeg har ændret filnavnet til default3.asp - har eller prøvet med hjælp fra manden der har lavet gæstebogen, men uden at det hjalp, men vil da lige smide et link hvor koden er http://stege-brand.dk/test.asp

Jeg haft ændre det her til :
        Set objMailer = Nothing
                    end if

                response.Redirect("./")
            end if

il det her :

        Set objMailer = Nothing
                    end if

                response.Redirect("default3.asp")
            end if
Avatar billede webbygger Nybegynder
27. juni 2004 - 23:00 #3
Bufferzone > Jeg klarede den med, at ligge startside i rodbiblotek og derefter ligge resten af filerne i en mappe - lidt besværligt, men det virker ;o))