Avatar billede mortent Nybegynder
22. juni 2004 - 17:33 Der er 7 kommentarer

LiveUpdate til Norton Antivirus

Hej!

Jeg har kommet til at sætte mit NAV til at skulle bruge noget der hedder "liveupdate-express"... Problemet opstod da NAV ikke ville oprette forbindelse til internettet....  Så prøvede jeg lidt af hvert, og kom til at sætte den på det... Nu har jeg så afinstalleret det, og installeret det igen, men den fortsætter med det lorte-express-crap... og siger stadig

"Initialiserer...
Etablerer forbindelse til ...
Overfører katalogfil, ikke tilgængelig
Kan ikke etablere forbindelse til værten
LiveUpdate kunne ikke hente katalogfilen med tilgængelige opdateringer til Symantec-produkter og -komponenter. Kontroller, at du kan etablere forbindelse til Internettet, og kør LiveUpdate igen.
LiveUpdate-sessionen en fuldført."

Hvordan får jeg den tilbage, og hvordan får jeg det lort til at liveupdate igen?!

på forhånd tak og mvh
Morten Thoregaard
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
23. juni 2004 - 20:44 #1
Dobbeltklik på NAV ikonet i din processbar
Klik på fanen "Live update".
Klik på knappen "Konfigurer".
På fanen Generel - sæt X i "Interactive-tilstand"

Klik på på fanen Indstillnger
Under Internet - klik på Indstillinger - klik på Live update
Ving af i "Aktiver automatisk live update"
Avatar billede mortent Nybegynder
23. juni 2004 - 22:06 #2
Alt det der, kan jeg slet ikke finde... hvis jeg klikker på Live -Update går den jo igang.. hvis jeg trykker på indstillinger som er det eneste jeg kan "konfigurere"

Det er Norton Internet Securaty, jeeg har hvis det hjælper på noget...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
23. juni 2004 - 22:29 #3
hvad version af NIS (Norton Internet Security) har du.
Den beskrivelse jeg har lagt er til version 2004.

Du skal starte NAV (Norton Antivirus) op - ikke NIS for at finde de indstillinger jeg har beskrevet 20:44

...håber det hjalp - ellers sig til :)

...en lille sidebemærkning har du XP ? Hvis ja, så skal du være logget på som administrator
Avatar billede mortent Nybegynder
23. juni 2004 - 22:40 #4
Det er den der ligger på TDC's side... den er en del af min ADSL-pakke... det er vist 2002.. men den skulle gerne blive til 2004 efter div. updates... men jeg kan ikke finde de ting du beskriver...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
23. juni 2004 - 22:48 #5
nåh for pokker - vil det sige du ikke har en "orginal NIS" - men har fået en cd med diverse på af TDC ?

....ex NIS 2004 med brugervildledning og hele moletjavsen - http://www.proconsult.dk/katalog/m_soft/s_soft-g/soft-g30/softno-int122.html?stor=1
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
23. juni 2004 - 22:51 #6
...my bad - kunne jo tage at læse det du skriver S**
mhh du har dl det du skal bruge fra TDC.

Er bange for at du bliver nødt til at tale med TDC´s support :/
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
24. juni 2004 - 19:03 #7
>>mortent har du talt med TDC´s support ?