Avatar billede jk501 Nybegynder
22. juni 2004 - 10:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word: Min venstre margen driller

Når jeg ligger mit papir ned (vandret/landscape), er jeg pludselig begyndt at få at vide, at margenen ligger uden for udskriftsområdet, og hvis jeg så juster, laver den en margen på 9.31 cm, og det er jeg sq lidt træt af.

Hvis jeg vælger at ignorere, bliver alt teksten i venstre side bar ikke skrevet ud, hmmmm

Hvad søren går galt?

Info: Word 2002-dansk, Windows 2002

/John
Avatar billede buddy45 Juniormester
22. juni 2004 - 10:59 #1
Prøv evt. at lægge en servicepack på http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;en-us;sp
Avatar billede jk501 Nybegynder
22. juni 2004 - 11:24 #2
Det er ikke der den ligger, men godt forsøg. Jeg kan til info tilføje, at det indtil for 3-4 uger siden virkede perfekt.

Det må/bør være et spørgsmål om indstilling, men hvor/hvad?

/John
Avatar billede jkrons Professor
22. juni 2004 - 11:27 #3
Hvad sker der, hvis du ændrer papirretning i selve printeren (printerens egenskaber)?
Avatar billede hcma Novice
22. juni 2004 - 11:53 #4
det er din printer som bestemmer det.
det er de færreste printere, som kan printe til kant. De fleste fotoprintere kan.
Når din printer trækker papir ind, skal den først have f.eks. xx antal millimeter at gribe fast på og så starter printet først et stykke inde på siden. Det samme gør sig gældende når den skyder papiret ud, men der kræves så bare ikke så mange mm.
Der gør sig det samme gældene i siderne.
Så du skal prøve at checke din printer.
Jeg ville afinstallere den og så genstallere, for de 9,31 cm lyder af alt for stor margen.
Avatar billede hcma Novice
22. juni 2004 - 11:54 #5
genstallere = geninstallere
Avatar billede jk501 Nybegynder
30. juni 2004 - 16:21 #6
Nå, men ingen svar som har hjulpet mig sønderligt. Måske skal jeg bare lære at leve med det :-(