Avatar billede flashers Nybegynder
21. juni 2004 - 17:49 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

margin eller hvad det nu er

sidder med et lille problem får en hvid kandt på mit html document nogen der kan hjælpe.

kanten kan ses her www.my-office.dk  hvor main og top ikke passer sammen.
Avatar billede terrak Nybegynder
21. juni 2004 - 18:01 #1
Prøv at indsætte style="margin: 0px;" i BODY sektionen.
Avatar billede flashers Nybegynder
21. juni 2004 - 18:28 #2
er ikke det har jeg nemlig allerede
Avatar billede miss-g Seniormester
21. juni 2004 - 18:49 #3
Det er nok størrelserne på frameset der skal justeres, men det vil jeg ikke kaste mig ud i....

Jeg har åbnet siden i dreamweaver og ovenover IFRAME er det stykke som ikke passer, right?

Svært at forklare *G*
Avatar billede sorenbs Nybegynder
21. juni 2004 - 20:07 #4
såvidt jeg kan se skyldes det at du har en tabel på mainsiden, som har en kolonne for meget ude til højre, marker den og slet den, det skulle løse problemet :)
Avatar billede terrak Nybegynder
21. juni 2004 - 21:31 #5
Den er også galt med højden, i hvert fald i høje opløsninger.

http://raev.1go.dk/my-office.jpg
Avatar billede terrak Nybegynder
21. juni 2004 - 21:39 #6
Jaja, 1go er ikke lige så glade for direkte links. Bare kopier URL'en og sæt det ind i et nyt browservindue :)
Avatar billede terrak Nybegynder
21. juni 2004 - 21:40 #7
.. og forresten, min forrige post skulle ikke have været et svar.