Avatar billede mcpeterc Nybegynder
21. juni 2004 - 13:52 Der er 5 kommentarer

Hvilken opdateringer skal man vælge?

Hej eksperter.
Hvad vil i anbefale når det drejer sig om opdateringer til windows? selvfølgelig skal alle "vigtige opdateriger og service pack" opdateres, men hvis man f.eks ved at maskinen ikke for brug for nogle af de "anbefalet opdateringer" såsom opdatering til online køb af musik osv, er det så ikke 'dumt' at tage de opdateringer med?
Avatar billede leif Seniormester
21. juni 2004 - 13:57 #1
Arbejdsmæssigt tager jeg ALT, privat kigger jeg dem igennem og tager efter humør.
Avatar billede konrad_ix Nybegynder
21. juni 2004 - 14:21 #2
Med mindre man sidder med en langsom forbindelse, er der, i mine øjne, ingen grund til ikke at installere alt. Jeg vil af sikkerhedshensyn, hellere have en tom opdateringsliste, end at risikere ikke at indstallere en opdatering, der kan have den mindste sikkerhedsmæssige værdi.
Avatar billede konrad_ix Nybegynder
21. juni 2004 - 14:21 #3
Ups! Det var jo et svar...

Med mindre man sidder med en langsom forbindelse, er der, i mine øjne, ingen grund til ikke at installere alt. Jeg vil af sikkerhedshensyn, hellere have en tom opdateringsliste, end at risikere ikke at indstallere en opdatering, der kan have den mindste sikkerhedsmæssige værdi.
Avatar billede hcma Novice
21. juni 2004 - 14:29 #4
jeg installerer kun alle de "vigtige ..." og tager kun de anbefalede efter behov.
Avatar billede cp1 Nybegynder
21. juni 2004 - 14:32 #5
gør det samme som catbody.