Avatar billede darksun Nybegynder
21. juni 2004 - 02:05 Der er 4 kommentarer

Overdragelser via Hostmaster

Hejsa eksperter,

Jeg skal i forbindelse med lukning af virksomhed have overdraget nogle domæner. Dette skal gøres gennem Hostmaster-DK, men jeg har meget svært ved at forstå deres systemer og det er vigtigt for mig at dette bliver gjort i forhold til mine - og kunders ønsker.

Der er derfor tale om et lille hurtigt job til dig som har forstand på Hostmaster og deres begreber. Jeg tilbyder kontant belønning for dette, så jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg har postet i den rette kategori ... ?

Hvis ikke så beklager jeg.

Ser frem til dit svar ! Smid din email adresse og jeg kontakter dig.

Tak.
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
21. juni 2004 - 02:24 #1
Hej Darksun.
Skulle nok have været postet i job/opgaver. :)

Hvor mange domæner drejer det sig om?
Det er ellers ret nemt at overdrage et domæne - du kan gøre det her: http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?pageid=91&action=cmsview&

og du kan jo altid ringe til dem, hvis du løber i problemer.
Hvad mener du med at det skal gøres iforhold til dine og dine kunders ønske?

Hvis det er fordi der er mange, og du ikke selv har tid, så vil jeg da gerne tjene lidt ;)

Vh Ulrik ulrikhjul@ofir.dk
Avatar billede darksun Nybegynder
21. juni 2004 - 05:18 #2
Mail sendt - beklager fejlplaceringen. :P
Avatar billede darksun Nybegynder
23. juni 2004 - 13:07 #3
Hrem ... mail ... sendt ...
Avatar billede ulrikhjul Nybegynder
23. juni 2004 - 13:20 #4
:-) mail svaret....