Avatar billede goochie Nybegynder
20. juni 2004 - 18:16 Der er 4 kommentarer

Kan ikke kommunikere med ekstern harddisk

Jeg har lige fået fat i en ekstern harddisk.. jeg lagde alle mine vigtige filer over på denne, for at kunne formatere min computer. Det gjorde jeg via en anden computer over netværk, fordi min egen computer simpelt hen ikke kan åbne den. Jeg har installeret drivere, og jeg kan godt se den inde fra enhedshåndtering. Men jeg kan ikke se den fra explorer eller denne computer.. Det er meget trist, da jeg gerne vil kunne bruge min eksterne harddisk, uden en anden computer.. min anden computer kunne sagtens se den med det samme..
Håber i forstod det.. hvis i vil have svar på noget, så bare spørg, jeg tjekker ofte
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. juni 2004 - 23:48 #1
Prøv at gå i diskhåndtering og se om du kan se den der. Typiske fejl er at det drevbogstav den var monteret med sidst allerede er optaget, så hvis den var d: på den anden computer og du har et cdrom drev som d:, så skift drevbogstavet på cdromdrevet til f.eks x: og fjern og tilslut harddisken igen.
Alternativt kan du måske direkte give din eksterne harddisk et andet drevbogstav herinde.
Avatar billede goochie Nybegynder
21. juni 2004 - 15:12 #2
Jeg har fundet ud af det nu.. det var fordi mine USB-Porte på min front, ikke fungerede ordentligt.. Jeg satte bare stikket i bagpå min pc i stedet for, så virkede det :S
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. juni 2004 - 18:13 #3
Fint at du fik løst problemet *s*
Du løste selv problemet så du kan selv lægge et svar og acceptere dette for at lukke spørgsmålet.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. juli 2004 - 09:52 #4
Lukketid ?