Avatar billede mollemor Nybegynder
20. juni 2004 - 10:22 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Ændring af CSS

Oprettelse af et CSS går fint, oprette kæden til typografiark går også fint, men...........når jeg så vil ændre ændre i typografiarket, får jeg den velkendte meddelelse om at "der er sket en fejl......programmet bliver lukket ned" ??? Det kan da ikke være rigtigt jeg ikke kan ændre farve el.lign. ?? Jeg har temmelig mange htm-sider og vil pokkers gerne kunne bruge et typografiark.
Avatar billede fbisen Nybegynder
20. juni 2004 - 10:25 #1
Hvilket program er det der går ned?
Er det det program du laver CSS'en i, eller er det IE når du ser siden???
Avatar billede mollemor Nybegynder
20. juni 2004 - 10:28 #2
det er når jeg vil gemme ændringerne i typografiarket
Avatar billede fbisen Nybegynder
20. juni 2004 - 10:31 #3
typografiarket, det ar stylesheet.css eller sådan noget ikke?
Prøv at gemme det under et andet navn, og slette den gamle, og skrive navnet om på den nye, så den hedder det samme som den gamle hed.
Avatar billede mollemor Nybegynder
20. juni 2004 - 10:36 #4
Desværre....kan heller ikke gemme under andet navn
Avatar billede fbisen Nybegynder
20. juni 2004 - 10:38 #5
Kan du ikke bruge et andet program?
Hvad bruger du?
Notepad er fint til at ændre en så simpel fil, som CSS.
Avatar billede mollemor Nybegynder
20. juni 2004 - 10:51 #6
BINGO!! ....og TAK......Nu kan jeg ændre i filen. *hvorfor tænkte jeg ikke på det selv, at jeg bare kunne åbne og ændre css filen med notepad*
Avatar billede mollemor Nybegynder
20. juni 2004 - 10:52 #7
øhhhhhhh.... hvordan får jeg nu lige givet dig de 100 points??
Avatar billede mollemor Nybegynder
20. juni 2004 - 11:00 #8
fbisen........hvordan får jeg givet dig de 100 points?? Jeg har trykket Accepter, men kan ikke se du har fået dem??
Avatar billede fangel Nybegynder
20. juni 2004 - 11:09 #9
du skal markere hans navn i boksen først...
Avatar billede mollemor Nybegynder
20. juni 2004 - 11:21 #10
undskyld mig....jeg fatter ikke det system her...jeg skal åbenbart ha' det ind med skeer....................hvordan får jeg givet fbisen de 100 points??
For en anden gangs skyld vil det være rart at vide hvordan man gør, ellers opgiver man da helt bruge Eksperten.
Avatar billede fangel Nybegynder
20. juni 2004 - 11:33 #11
1) bed fbisen om at lægge etsvar - folk kan vælge mellem om deres indlæg er svar (kan belønnes med point) eller kommentare (kan ikke gives point)
2) når fbisen har lagt et svar, marker hans navn på listen over personer der har svaret, og klik accepter...

Dette står også på http://expfaq.1go.dk...

Morten
Avatar billede mollemor Nybegynder
20. juni 2004 - 12:05 #12
Til både fbisen og fangel..........begge to tak for jeres hjælp........kom venligst med et svar så jeg kan give jer begge point. Jeg har så mange af dem, netop fordi jeg har været i tvivl om hvordan jeg brugte systemet her på Eksperten, så fangel.....mangler lige at finde "avanceret", så kan jeg også give dig 100 points som tak for din hjælp.
Avatar billede fangel Nybegynder
20. juni 2004 - 12:07 #13
(du hæver antal point under Funktion -> Antal point (eller noget i den dur)

Spørgsmål om eksperten er gratis...

Morten
Avatar billede fbisen Nybegynder
20. juni 2004 - 13:46 #14
Undskyld. Jeg var lige lidt langsom. Sad lige og spillede med nogle venner :)
Avatar billede fbisen Nybegynder
20. juni 2004 - 14:27 #15
Tak for points!