Avatar billede duns Nybegynder
19. juni 2004 - 16:28 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Bedste 17'-19' fladskærm til prisen, gerne anbefalinger

Skal ha en cool fladskærm, 17" eller opefter.. Helst ikke over 4000,-. Og så skulle den jo gerne kunne lidt til prisen=).
Den skal bruges til meget Meget spil :P, og så skole arb
Avatar billede nitramm Nybegynder
19. juni 2004 - 16:32 #1
tjek www.edbpriser.dk. den lister dem efter den billigste.
Avatar billede duns Nybegynder
19. juni 2004 - 16:38 #2
ja der har jeg set på en del, men der er bare så mange så ville gerne have et par anbefalinger :D
Avatar billede lede Nybegynder
19. juni 2004 - 23:02 #3
Samsung 172X, lige knap 4 kilo ren luksus.
Vinder test som bedste spilleskærm, og er smuk som dagen er alng.
Avatar billede lede Nybegynder
20. juni 2004 - 00:07 #4
lang, det var en hård nat
Avatar billede bccinlove Nybegynder
20. juni 2004 - 18:41 #5
Jeg har for en uge siden købt LG Flatron L1720B http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40154

Udover at skærmen er et pisse flot (har vundet priser for det!) Er den også overraskende god! Ingen pixelfejl og jeg kan spille Hitman Contracts, Unreal Tournament 04 uden problemer)