Avatar billede nitramm Nybegynder
19. juni 2004 - 15:43 Der er 3 kommentarer

mp3 download knap

jeg står og mangler en knap(eller en kode) til download af mp3 fra mit site
Avatar billede mex Nybegynder
19. juni 2004 - 17:59 #1
kan du være mer præcis???
størrelse, udseende osv.
Avatar billede nitramm Nybegynder
20. juni 2004 - 21:22 #2
det er lige meget med udseende jeg mangler bare en kode. den skal downloade en mp3 når man trykker på den. sikkert meget simpelt. men er ikke så sej til flash!
Avatar billede alexander_j Nybegynder
11. juli 2004 - 11:06 #3
on (release) {
    getURL("minmp3fil.mp3", "_blank");
}
- lagt på din knap burde kunne gøre det - men måske vil IE forsøge at afspille mp3-filen - i så fald kan du jo zippe filen og downloade den i stedet!