Avatar billede gjersbol Nybegynder
18. juni 2004 - 21:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Temp. På XP2500+ Cpu.

Hej Alle...

Jeg syntes at det lyder lidt vildt at min cpu temp. ligger på 58-60 grader i idle og 63-65 i spil (f.eks. FarCry). Den sidder på et MSI KT6 Delta... Ser temp. i Det medfølgende MSI Core Center, som måler samme temp. som ude i bios. Den kører ikk ustabilt, men syntes det lyder af meget. Bruger Igloo 2450 cpu køler, som plejer at være effectiv nok. Kan det være bios der måler forkert eller er det normalt ?????
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2004 - 21:25 #1
Det er såmænd en meget normal temperatur for en AMD.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
18. juni 2004 - 23:00 #2
Helt enig med ovenstående. Min xp2500+ ligger også konstant på 60 grader.
Avatar billede gjersbol Nybegynder
18. juni 2004 - 23:10 #3
ok... takker...
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. juni 2004 - 23:11 #4
;)
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 09:29 #5
Jeg har 3 AMD og ingen af mine når nogenside den temp I snakker om :-)
65grader for en AMD er stadug ret meget, og jeg ville helt sikkert smide mere køling på. Den kan godt klare den temp - men det er absolut ikke en optimal arbejds temp
Avatar billede mushkin Nybegynder
19. juni 2004 - 11:22 #6
Kabinetkøling er svaret. Du skal have mere cirkulation i dit kabinet hvis du vil have en lavere cpu-temp.
Ellers er jeg enig med alle andre, det er en meget normal temp.