Avatar billede sjak Nybegynder
18. juni 2004 - 15:10 Der er 7 kommentarer

jeg kan ikke installere avg free edition

Når jeg har downloaded programmet og der bliver sagt velcome og bliver bedt om at klikke next........
så sker der dette at der kommer en meddelelse op som siger:

You don`t havesufficient right to install this software. Setup will now terminate

Det er det gratis program avg free version 6
Det ville glæde mig enormt hvis nogen kunne hjælpe mig med dete program for vi har forsøgt næsten alt muligt.
Avatar billede schnell Nybegynder
18. juni 2004 - 15:13 #1
Så køb dog en ny computer! Kun for sjov, johannes.
Avatar billede ejvindh Ekspert
18. juni 2004 - 15:19 #2
Hvis du kører XP, skal du være logget ind som administrator.
Avatar billede sjak Nybegynder
18. juni 2004 - 15:44 #3
Okay men det har jeg lidt svært ved at finde ud af , men det er xp jeg kører. Så hvis du lige kunne give mig et praj så ville det være fint ?
VH
Avatar billede ejvindh Ekspert
18. juni 2004 - 18:44 #4
Når du starter XP op, indtaster du brugernavn og password.

Du kan gå ind i Start-Kontrolpanel-Brugerkonti, og så se om dette brugernavn er registreret som Computeradministrator. Hvis ikke skal du logge på én af de konti, hvor der står dette. Det kan du enten gøre ved at genstarte computeren, og vælge denne konti, eller du kan gøre det ved at klikke på Start-Luk Computer-Log XXXX af og logge på som administrator.

Bemærk at du nok skal bruge et password for at komme ind på administrator-kontoen.
Avatar billede ejvindh Ekspert
11. april 2005 - 14:08 #5
Lukketid?
Avatar billede ejvindh Ekspert
16. februar 2006 - 14:50 #6
Lukketid?
Avatar billede ejvindh Ekspert
09. august 2006 - 16:15 #7
Jeg tror ikke du skal regne med mere feedback i denne tråd. Så jeg vil foreslå dig at få lukket den.