Avatar billede js17dk Nybegynder
19. februar 2001 - 18:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Publisher -> pdf

Hvordan laver jeg en fil fra publisher om til en pdf-fil??
Avatar billede mansoor Nybegynder
19. februar 2001 - 18:33 #1
Du skal have en licens det program som hedder acrobat
Avatar billede js17dk Nybegynder
19. februar 2001 - 18:34 #2
er det det program man kan se pdf filer med??
Avatar billede seider Nybegynder
19. februar 2001 - 18:35 #3
vælger gem som PDF, hvis du ellers har licens til det. ellers skal du printe til PDF writeren der så laver det om til en PDF fil.

That simple

/* seider */
Avatar billede snowball Novice
19. februar 2001 - 18:36 #4
Adobe Acrobat kan både læse og lave pdf filer.

Adobe Acrobat Reader kan kun læse pdf filer.

Snowball
Avatar billede js17dk Nybegynder
19. februar 2001 - 18:36 #5
hvorfor et program snakker i om??
Avatar billede js17dk Nybegynder
19. februar 2001 - 18:37 #6
ok
Avatar billede lew Nybegynder
20. februar 2001 - 23:25 #7
For at lave en .PDF fil fra publisher, er det nødvendigt at installere en fuld version af Adobe Acrobat, idet at PDF writer er en del af acrobatpakken, og ikke kan installeres selvstændigt. Det kan dog ikke anbefales at bruge PDF writer, da den ofte - især med vektorgrafik - laver fejl i konverteringen. Brug i stedet Distiller der også er en del af Adobe Acrobat. hvis du ikke har Adobe Acrobat, kan du printe til en postscript fil (installer en tilfældig FARVE postscript printer og sæt den til \"file\" i stedet for \"LPT1\") som du efterfølgende kan importere i et grafisk program der har en gem som .pdf funktion (Nyere versioner af Illustrator. Corel Draw m.v.). Har du heller ikke et af disse programmer, bliver du nødt til at finde en der har, og tage din postscript fil med hen til vedkommende for konvertering.